ik heb een nieuwe compu besteld en heb hem zelf in elkaar gezet, alleen nu heb ik een probleem.
als ik alle componenten heb geinstalleerd, geeft ie aan dat het geheugen brak is (de msi mobo's hebben daar 4 van die indicatieledjes voor). nu heb ik het mobo teruggestuurd en een nieuwe (?) gekregen, alleen geeft ie weer hetzelfde aan.
ik heb de 1e met 3 verschillende reepjes geheugen geprobeerd (ook op verschillende plaatsen en los van elkaar) en diegene die ik nu heb heb ik met 2 reepjes geprobeerd.
wat kan er mis zijn?
doe ik iets verkeerd; of hebben ze me 'per ongeluk' mijn oude mobo terug gestuurd.
dit zijn de specs:
msi k7t266 pro2 mobo
xp 1600+ proc
2x 256 MB kingston ddr geheugen
pixelview geforce 2 ti 64mb vidkaart
40 gig hd (maxtor)
aopen voeding
als ik alle componenten heb geinstalleerd, geeft ie aan dat het geheugen brak is (de msi mobo's hebben daar 4 van die indicatieledjes voor). nu heb ik het mobo teruggestuurd en een nieuwe (?) gekregen, alleen geeft ie weer hetzelfde aan.
ik heb de 1e met 3 verschillende reepjes geheugen geprobeerd (ook op verschillende plaatsen en los van elkaar) en diegene die ik nu heb heb ik met 2 reepjes geprobeerd.
wat kan er mis zijn?
doe ik iets verkeerd; of hebben ze me 'per ongeluk' mijn oude mobo terug gestuurd.
dit zijn de specs:
msi k7t266 pro2 mobo
xp 1600+ proc
2x 256 MB kingston ddr geheugen
pixelview geforce 2 ti 64mb vidkaart
40 gig hd (maxtor)
aopen voeding
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.