pixelview Geforce 2 Ti

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36
Nou ik heb ehm er dus in hangen. Maaruh 20-25 FPS in Quake3. Is nou niet echt flex te noemen. Dat haalde ik ook al met me viper770(tnt2). Zou me PIII450 de bottleneck zijn?
En ik vind t naadje dat als je op je tv wil kijken moet je dus eerst het beeld verplaatsen naar je tv, en vanaf het beeld op je tv de film starten. Maar ik zie geen donder op me tv als ik achter me bureau zit. Kan het beeld niet op me tv en op me beeldscherm tegelijk?
En welke drivers kan ik t best installen, de gene die erbij zaten of moet ik ff ergus drivers downen?
Spellen kunnen nu wel wat gedetaileerder, maar kwa performance schiet ik er geen flikker mee op volges mij. En in 3dmark 2001 kan ik geen score krijgen omdat ie voordat ie klaar is met de melding komt dat me geheugen vol zit. Hoe kan dat ? hij moet het geheugen toch leeg gooien. Ik heb 256Mb intern dus dat moet genoeg zijn.
Oh jah 3dmark2000 deed t wel maar daar kreeg ik er een score van 1700 uit ofzow.
Owjah er zat toch environmental bumpmapping ofzow op die kaart, volges 3dmark2001 niet. en nog een paar andere dingen deed ie ook niet. Volges mij klopt er iets nie. Wat moet ik allemaal instellen om dat videokaartje goed te laten draaien, ik heb ehm nu gewoon op de standaard instellingen staan.
As iemand me kan helpen graag.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ja je processor is de bottleneck en kan je moederbord wel agp 4x aan dat scheelt ook heel veel.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehm, ik had je vraag toch al in het GF2 Ti bin gistron topic beantwoord?

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Vriend van mij heeft een PIII450 en een TNT M64 en heeft rond de 35 fps. Denk eerder dat je je drivers eerst compleet moet verwijderen en weer de nieuwste nvidia drivers moet installeren.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36
killerace, ja maar nog niet volledig.
En het schoot daar niet op.
Die tvtool hoe werkt dat nou? kan ik dan ook me tv en me beeldscherm tegelijk aansturen? En kan ik de grootte veranderen (er zitten zwarte randen)?

Ik had met 3dmark2000 een score van 1700. Das echt nie goed hoor! 3dmark 2001 liep vast na een aantal test met de melding dat me geheugen vol zit. (256Mb :? ) Hiervoor had ik een Viper770 en toen liep bij 2001 me pc gewoon vast na een aantal tests en 2000 draaide niet eens (pc vast bij opstarten).

Welke drivers zijn nou het best? Ik heb nooit een geforce gehad, dus heb ik de ontwikkelingen op driver gebied enzow nooit gevolgd, en voor die tnt2 kaart die ik had heb ik eigenlijk ook nooit iets hoeven doen (gewoon die auto update gebruikt). Dus ik ben echt n00b op dat gebied.

Wat moet ik instellen? Zijn de standaard instellingen goed of moet ik nog functies aan of uit zetten? ik heb iets gehoord over V-Sync ofzow. Die moest ik op de refreshrate van me monitor zetten.

Ik wil gewoon wat performance winst want dit schiet nie op.
Als iemand me zou kunnen helpen met deze vragen, ben ik ehm eeuwig dankbaar.

Verwijderd

killerace, ja maar nog niet volledig.
En het schoot daar niet op.
:X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.