Toon posts:

quake 2 ratbot, hoe te detecteren??

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mogguh!

ik hoop dat er uberhaubt nog quake2 spelers op dit forum zitten, maar zo ja, dan heb ik een vraag.
er is een nieuwe versie van ratbot en die wordt niet gedetecteerd door bw-admin en andere.
alleen een server waar een reconnect protectie opzit kan hem weren.
maar de oude ratbot verraadde zichzelf als je 'ratbot' zei in het spel.
dan kwam de client met bot vanzelf met een antwoord : "yeah i am a ratbot"
weet iemand of er ook zo'n truuk is voor de ratbot spring 2001??

Verwijderd

Grappig,

Als je dit over een counter strike bot had gevraagd had je binnen no time 10 pages vol...
Maarja dit is Quake2 daar vinden ze het niet erg als er gecheat word....
(viel me gewoon op, dat niemand cheaten erg vind zolang het maar niet voor hun spel is .....)

Ik weet niet zo veel van ratbot dus hier ken ik je niet helpen. Maar dit was gewoon een prachtig voorbeeld hoe simpel sommige zielen inmekaar steken.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op maandag 19 november 2001 14:09 schreef Khaine het volgende:
Grappig,

Als je dit over een counter strike bot had gevraagd had je binnen no time 10 pages vol...
Maarja dit is Quake2 daar vinden ze het niet erg als er gecheat word....
(viel me gewoon op, dat niemand cheaten erg vind zolang het maar niet voor hun spel is .....)

Ik weet niet zo veel van ratbot dus hier ken ik je niet helpen. Maar dit was gewoon een prachtig voorbeeld hoe simpel sommige zielen inmekaar steken.
Nee da's toch logisch dat er weinig gereageerd wordt.. Komt omdat er nou eenmaal weinig mensen over zijn die nog Quake 2 spelen.. (heb het 2 jaar lang gespeelt, maar speel inmiddels alweer ruim een jaar CS) Dan zit je toch niet op reacties te wachten van mensen die eigenlijk toch geen zinnig antwoord weten te geven (zoals jij)..

Zegt verder helemaal niet dat je in Q2 wel zou mogen cheaten, want cheaters zuigen gewoon, in welk spel dan ook.. Maarja sorry ik heb dus ook geen zinnig antwoord voor je, maar wilde ff op die reactie hiervoor reageren :)

Verwijderd

Topicstarter
dan moet ik ook maar CS gaan spelen om van het ge-cheat af te zijn :)

• .GoO
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op maandag 19 november 2001 15:02 schreef UnDnYaBLe het volgende:
dan moet ik ook maar CS gaan spelen om van het ge-cheat af te zijn :)
LOL, als er ergens gecheat wordt, dan is het wel in CS :)

• Genghis Khan
  • Niet online
Op maandag 19 november 2001 15:09 schreef devv05 het volgende:

[..]

LOL, als er ergens gecheat wordt, dan is het wel in CS :)
idd :'(

Verwijderd

Topicstarter
hehe dus jullie proberen mij te vertellen dat ik gewoon moet stoppen met gamen? :P

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb lange tijd met veel plezier Lithium Q2 gespeeld maar inderdaad nu al erhm lang niet meer eigenlijk. :) Ik heb dan ook helaas geen antwoord op je vraag - wat doet doe ratbot eigenlijk?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Hmm ik wist niet eens dat er voor Quake 2 ook al aimbots waren... toen ik een keer op Gamepoint voor het eerst Q2 speelde noemden ze me gelijk al cheater... alleen maar omdat ik een beetje goed kan richten met de railgun :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 17:01 schreef tazzman het volgende:
Ik heb lange tijd met veel plezier Lithium Q2 gespeeld maar inderdaad nu al erhm lang niet meer eigenlijk. :) Ik heb dan ook helaas geen antwoord op je vraag - wat doet doe ratbot eigenlijk?
ratbot is errug irritant.
hij doet eigenlijk hetzelfde als Zbot, dus hij richt en schiet voor je.
alleen ratbot is makkelijker te gebruiken , en beter te configureren.
als je een ratbot heel goed configureerd zie je vrijwel niet dat hij gebruikt wordt.
als je hem slecht configureert schieten de raketten en rails uit je kont :-)
maar voorheen als er dus een ratbot (oude versie) op de server was en iemand 'chatte' het woord 'ratbot' dan antwoorde de ratbot clietn automatisch met 'yeah i am a ratbot' en zo kon je de cheaters er dus uitpikken.
maar de nieuwe versie reageert niet op het woord 'ratbot'.
en dit weet ik omdat een vriend van me mij op mijn eigen server een genadeloos pak slaag gaf, en aan het eind dus vertelde dat hij ratbot gebruikte.

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 17:01 schreef tazzman het volgende:
Zou toch maar weer eens gaan spelen ik heb ook denk ik dik een jaar stil gelegen met Q2 ..Maar toch gaat het weer kriebelen en het blijft gewoon een geniaal spel. ik blijf nog steeds bij het standpunt dat Q2 toch wel rulezzzzzz 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 09:56 schreef ThaMuchacho het volgende:

[..]

Zou toch maar weer eens gaan spelen ik heb ook denk ik dik een jaar stil gelegen met Q2 ..Maar toch gaat het weer kriebelen en het blijft gewoon een geniaal spel. ik blijf nog steeds bij het standpunt dat Q2 toch wel rulezzzzzz 8-)
:) ik sluit me bij je aan.
ik heb ze allemaal geprobeerd (halflife,quake3,unreal tournament) maar uiteindelijk kwam ik ook weer terug naar quake2
Pagina: 1