I'm not as think as you stoned I am
In je prefs:
Iconen van gebruikers in topics laten zien. -----> AAN
Alleen geuploade iconen laten zien. -----> UIT
Iconen van gebruikers in topics laten zien. -----> AAN
Alleen geuploade iconen laten zien. -----> UIT
"Alleen geuploade iconen laten zien."
edit:
/me == langzaam op de maandagochtend
/me == langzaam op de maandagochtend
Who is John Galt?
IceStorm, you tha man!
TA man
TA man
I'm not as think as you stoned I am
Ook een idee wanneer de geuploade iconen weer werken? Ik word soms een beetje moe van al die megagrote (>100KB) iconen. Ik weet dat ik het ook uit kan zetten, maar ik vind die iconen wel makkelijk, je kunt de users er aan herkennen.
100KB is toch de (onofficiele) max size? Groter wordt toch als abnormaal ervaren?
100KB is toch de (onofficiele) max size? Groter wordt toch als abnormaal ervaren?
Op zich heb ik er zelf geen problemen mee (heb chello) mits ze op een beetje snelle server staan. Ik word wel erg moet van die mensen die het op een bagger trage server hebben staan. Dan moet je daar op gaan zitten wachten 
Maar ik vind zelf een max. van 50 tot 75 KB meer dan genoeg eigenlijk. Die 100 KB haal je toch alleen maar als je een halve flim in je icoon wilt hebben.
Maar ik vind zelf een max. van 50 tot 75 KB meer dan genoeg eigenlijk. Die 100 KB haal je toch alleen maar als je een halve flim in je icoon wilt hebben.
100 kB is idd max. Als je een icoon ziet dat groter is mag je het in SU melden.
Overigens, mensen met een 400x400 icon van 'maar' 80 kb mogen ook op hun schouder worden getikt
.
Overigens, mensen met een 400x400 icon van 'maar' 80 kb mogen ook op hun schouder worden getikt
Pagina: 1