Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
(filmpe is trouwens niet door mij gemaakt)
Waarom? Omdat het niet 3d is? Omdat het niet uit 10.000 polygonen bestaat? Omdat het niet motion-captured is?Op maandag 19 november 2001 10:47 schreef kyle_2000 het volgende:
wat lelijk
sorry hoor ...maar dit is echt lelijk
Voor mij is dit mooi
Verwijderd
uhm.... Polygonen in een flash??Op maandag 19 november 2001 11:14 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het niet 3d is? Omdat het niet uit 10.000 polygonen bestaat? Omdat het niet motion-captured is?
Voor mij is dit mooi
Dit is gewoon een paar frames captures van elk spel en daar een song bij bedenken waar miss pacvrouw met haar bekkie op en neer beweegt ....wat natuurlijk ook weer gecaptured is...
Dit wil niet natuurlijk zeggen dat ik het beter lan
maar dit is een zeer matige flash filmpje er bestaat gewoon puur uit gecapturde frames ... zonder enige originaliteit.. behalve die MAME song dan die er tussendoor is gemixed
Ach, ik vind het een aardig filmpje hoor.
Verwijderd
galaga, commando, donkey kong, kung-fu master, popye, pfff ik weet het ook niet meer voor de rest.Op maandag 19 november 2001 10:01 schreef aXe het volgende:
Pacmen, PacWoman, Space Invaders, Bubble Bobble, Frogger en toen raakte ik de draad kwijt...
[edit]
1942 ook
[/edit
Verwijderd
- Defender (aka desolator)
- Time Pilot
- MacAttack
- Irem Karate
- Dorodon
na 2de keer kijken:
- Buck Rogers
- Track & Field
- Dig Dug
- Zaxon
- Arkanoid
Verwijderd
ik zag net toevallig dat een medetweaker een stukje uit dat filmpje als icoon heeft
Verwijderd
Agree !Op maandag 19 november 2001 12:46 schreef Chello200 het volgende:
nostalgievery nice
Verwijderd
VOOR MIJ IS HET GEWELDIG...............
Verwijderd
klik hier om hem te downloaden
Verwijderd
Waar héb je het overOp maandag 19 november 2001 12:51 schreef Braadkip het volgende:
[..]
Je kunt de pagina toch naar jezelf e-mailen als je 'm wilt ?
(als je tenminste geen Hotmail hebt)
Tegenwoordig is een reboot na een tijd spelen toch wel een vereiste voor de simpele game PC's!!!
Gelukkig heb ik daar zelf amper last van!
Er zaten toch echt nog een aantal games in die ik niet had gespeeld
Verwijderd
Q-bert
Decathlon
Pengo
1942
Rampage
Galaxy
Ik zag nog een aantal bekende maar daar wist ik zo de namen niet meer van
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
JAAAAH!!!! moonpatrolOp maandag 19 november 2001 16:14 schreef Bigs het volgende:
Naast die hierboven genoemd zijn en een hoop waar ik de naam niet van weet zag ik Digger (heet anders in de arcade) en Moon Patrol.
There is no art to find the minds construction in the face
De meest rescente titel die mame emuleerd komt zelfs uit 2000. Maar daar gaat dit niet over...
Ik vind het erg leuk gedaan, echt stijl met die muziek
Enkele spellen waren echt leuk om te herkennen na al die tijd. qbert bijv.
Leuk filmpje!
Er mist nog wel meer hoor, maar als je echt alles erin wilt verwerken .. van bijv. voor 1985Op maandag 19 november 2001 15:27 schreef Caspian het volgende:
pfff, dat jullie Frogger nog niet hebben gezecht
dan zijn dat precies 1211 games sinds de laatste release met als oudste spel gun fight (1975).
Verwijderd
Nou, als je op een website zit en je klikt op 'Bestand/File' dan kun je de pagina 'Verzenden/Send' via 'E-mail'.Op maandag 19 november 2001 15:16 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Waar héb je het over![]()
Dit kan handig zijn als je bepaalde inhoud van de website niet direkt kan opslaan.
Ohja, voor er nog meer vragen over dit OFF-TOPIC onderwerp komen . . adresseer dat mailtje aan jezelf en je krijgt de hele pagina in je IN-Box
(That's what i was talking about
Maareh, probleem opgelost want je kunt nu dus de .exe downloaden.
Thx UnDniable !
Wat lul je nouOp maandag 19 november 2001 15:16 schreef nitpicker het volgende:
gegeh.. geinig! enne.. toen was je systeem ook nog eens stabiel na het spelen dr van.
Tegenwoordig is een reboot na een tijd spelen toch wel een vereiste voor de simpele game PC's!!!
Gelukkig heb ik daar zelf amper last van!
Verwijderd
En hoe heet dat kung-fu spel ookalweer.... je ziet maar een heel klein stukkie
Verwijderd
kung-fu spel = kung-fu master (die heeft me heel wat guldens gekost)Op maandag 19 november 2001 17:19 schreef ReV3rEnD het volgende:
Galaga, popeye , Mario, Donkey Kong, Pac man (duh)
En hoe heet dat kung-fu spel ookalweer.... je ziet maar een heel klein stukkie
Verwijderd
Ms Pacman
Popeye
Balloons
Mario
Qix
Frogger
Donkey Kong
Ik mankeer hier nog Snake Rattle 'n Roll , was een vet spel
Verwijderd
Keen en lemmings zijn pc spellen, die heb ik echt niet voorbij zien komen.
Verwijderd
goal!, digger , asteroids, xenon, popeye, qix, wreking crew, outrun, blockbreaker, donkey kong, Qbert, kung fu, choplifter.Op maandag 19 november 2001 10:01 schreef aXe het volgende:
Pacmen, PacWoman, Space Invaders, Bubble Bobble, Frogger
kheb er nog een zooi gemist waar ik de naam niet van weet
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
* Anoniem: 456 huilt een beetje... kword oud
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd