Heb ook een methode gevonden om de DVD van een PS2 regiovrij te maken, vroeg me af of hier ook mensen zijn die dat is gelukt? Het werkt gewoon via je afstandsbediening, en is ook nog eens heel simpel, je hoeft dus niet je PS2 open te schroeven, of een apparte scartaansluiting te gebruiken. Zal vanmiddag ff de handleiding op t.net zetten, weet niet of dat mag, maar dat merk ik dan wel.
Verwijderd
Denk wel dat dit topic gelijk word gesloten nadat jij de handleiding erop heb gezet. Ben wel erg benieuwd!!!!
Kan je mij die handleiding opsturen???? gaarne naar merwin@wanadoo.nl.
Alvast erg bedankt!
Kan je mij die handleiding opsturen???? gaarne naar merwin@wanadoo.nl.
Alvast erg bedankt!
Ik betwijfel of dit mag, maar ik ben wel geintereseerd.
reneserier@hotmail.com
reneserier@hotmail.com
Ja precies, wat is daar verkeerd aan idd, zodra ik thuis ben zet ik de handleidinng anders wel ff tijdelijk op een website.
Was dat niet gerelateerd aan specifieke modellen van de ps2?
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Er zijn ook bedrijven die er reclame mee maken om je ps2 om te bouwen cq regiovrij te maken.
Het ombouwen en regiovrij maken is gewoon legaal, wat jij er daarna verder mee gaat doen is waarschijnlijk minder legaal, maar daar gaat het hier niet om
Het ombouwen en regiovrij maken is gewoon legaal, wat jij er daarna verder mee gaat doen is waarschijnlijk minder legaal, maar daar gaat het hier niet om
is dat nodig dan? Ik heb laatst bij een maat van me een dvdtje gekeken. Ee regio stond op america ofzow. terwijl dat dvdtje gewoon hier uit de videotheek kwam.
Het maakt niet uit op welke regio je PS2 staat, maakt wel uit wat voor een regio DVD je erin doet. Doe er maar eens een DVD'tje in uit tailand ofzo, heb je dus echt geen beeldOp maandag 19 november 2001 11:05 schreef mrjoint het volgende:
is dat nodig dan? Ik heb laatst bij een maat van me een dvdtje gekeken. Ee regio stond op america ofzow. terwijl dat dvdtje gewoon hier uit de videotheek kwam.
Er is niks illegaals aan regiovrij maken van dvdspelers.
Die methode van jou zal waarschijnlijk werken op bepaalde typen ps2s (welke heb jij?).
En er zijn al manieren om alle ps2s regiovrij te maken, je hebt modchips die dat doen en je kan ook bij MM/gameshops een dvd region-x kopen, dat is een soort memorycard die hem regiovrijmaakt.
Die methode van jou zal waarschijnlijk werken op bepaalde typen ps2s (welke heb jij?).
En er zijn al manieren om alle ps2s regiovrij te maken, je hebt modchips die dat doen en je kan ook bij MM/gameshops een dvd region-x kopen, dat is een soort memorycard die hem regiovrijmaakt.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.
ja die shit ken ik wel dude, maar het leuke van de methode is dat je alleen maar ff hoeft te kutten met je remco, en hop, je hebt een regiovrije DVD spelerOp maandag 19 november 2001 11:22 schreef Kenx het volgende:
Er is niks illegaals aan regiovrij maken van dvdspelers.
Eerst zien, dan geloven...
... maar het klinkt interessant!
... maar het klinkt interessant!
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
ik heb ergens gelezen dat bij de eerste ps2's je een (oude) boot cd erin moest duwen en een speciale toetsen combinatie. Dan was hij ook regeo vrij.
AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram
nou hup dan met die handleiding!!!
regio vrij is wat we willen!!
Verwijderd
JA, COME ON!!!!!Op maandag 19 november 2001 11:33 schreef docftp het volgende:
nou hup dan met die handleiding!!!
Verwijderd
En anders die handleiding ff mailen naar
[url="mailto:KlaasJong@Home.nl?subject=Handleiding%20PS2"]mijn adres[/url]?? Thanks
[url="mailto:KlaasJong@Home.nl?subject=Handleiding%20PS2"]mijn adres[/url]?? Thanks
Ja hoor waarom al die mailrequests, we hebben daar GoT toch gewoon voor???
Verwijderd
Ben wel benieuwd, ik hoorde zoiets ook al in de wandelgangen van kroegenstad Tilburg, maar ben het vergeten. Hoe zou het toch komen 
Anders gooi het even over de meel...
Anders gooi het even over de meel...
hmmmzz. volgens mij praat hij poep
¯\_(ツ)_/¯
nou dan wel dikke poep hoor.
Twijfel en verwarring beginnen toe te slaan.
Twijfel en verwarring beginnen toe te slaan.
HeheheheOp maandag 19 november 2001 16:03 schreef beschuitfluiter het volgende:
hmmmzz. volgens mij praat hij poep
Verwijderd
Het verhaal heeft een redelijk hoog broodje aap gehalte, maar ik ben toch benieuwd. Dus post het maar, het mage gewoon volgens mij dus schroom niet!
Post dan die handleiding, dit is kansloos
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()