Toon posts:

HTML Editors

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke editor(s) gebruiken jullie?

Klinkt als een duffe vraag (is het ook), maar is nodig om te kijken wat mensen zoal willen. Ben namelijk bezig met HTML Editor (http://www.getit.at/ktk (ben nog bezig!!!)) en ik vraag me af wie daarop zit te wachten... Waarschijnlijk niemand, maar het is gewoon leuk ;)

KtK

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

het belangrijkste is syntax highlighting en regel nummering die links naast de regel zelf staat imo. En als ik een plaatje op de html sleep moet die zelf de img tag neerzetten met het juiste relatieve pad naar het plaatje, erm heej! Editplus :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
Ohk, dat zijn dus precies de dingen die het moeilijkst zijn te programmeren. Zijn er ook nog mensen die niet van syntax highlighting houden??? ;)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:41

Pelle

🚴‍♂️

Yep. De newbie's die het cool vinden om in Notepad te proggen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het wel wat voor die mensen (lekkere doelgroep...)

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Afgezien van een mooie quote van RM-rf die me op dit moment te binnen schiet:

"Notepad-adepten zijn irritante newbies die zich voordoen als veteranen"

Ruikt dit nogal naar Spamspamspambaconeggsandcheesewithspam.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik stoppen dan?

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Op maandag 19 november 2001 09:33 schreef KtK het volgende:
Welke editor(s) gebruiken jullie?

Klinkt als een duffe vraag (is het ook), maar is nodig om te kijken wat mensen zoal willen. Ben namelijk bezig met HTML Editor (http://www.getit.at/ktk (ben nog bezig!!!)) en ik vraag me af wie daarop zit te wachten... Waarschijnlijk niemand, maar het is gewoon leuk ;)
Op je eerste vraag kan ik antwoorden dat ik HTMLeditor32 gebruik .. oud, maar werkt wel lekker :)

Maar wat bedoel je met " ben nog bezig .. wie zit daarop te wachten?" ?? :?

Ben jij de source van dat programma aan het aanpassen of zo? Wat bedoel je precies?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Topicstarter
Ha, eindelijk iets waar ik wat aan heb. Ik begon dus in FrontPage Express, maar dat zuigt heel zwaar en daarna in Notepad, maar dat schijnt voor schijnveteranen te zijn. Toen HomeSite/DreamWeaver, maar die waren te uitgebreid. Dus nu bezig mijn eigen editor te programmeren. Dat schiet al aardig op (zie mijn (slecht opgemaakte) site), maar ik wilde ff weten waar men nou op zit te wachten. Maar blijkbaar zit niemand ergens op te wachten (en dan net doen of ik dat nog niet wist ;)) Maar al gebruik ik alleen het maar, dan heeft het al nut...

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

kewl .. je bent er zelf 1 aan het programmeren .. of neem je de bestaande HTMLeditor en pas je die aan? (dat laatste mag niet zomaar lijkt mij)

Ik denk dat ik nog wel wat dingetjes zou kunnen bedenken .. maar hoeveel tijd/moeite ga en kun je er in steken? En heb je hulp of moet je 't allemaal in je uppie uit zien te vogelen?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

[edit]
* waxle babbelde weer eens voor zijn beurt :P

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik gebruik versie 2.5 van homesite, beetje oud, maar werkt wel prima. zonder overbodige rotzooi en instellingen erop. af en toe gebruik ik notepad, voor simpele veranderingen.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

http://gathering.tweakers.net/forum/find

'welke html editor'

en HomeSite te uitgebreid? Zie niet wat er uitgebreid aan is...

Flickr

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

KtK:
Toen HomeSite/DreamWeaver, maar die waren te uitgebreid.
te uitgebreid
uitermate handige pakketten

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
notepad :9

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

RM-rf:
Notepad-adepten zijn irritante newbies die zich voordoen als veteranen
bartmen:
notepad :9
*kuch*

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Voordat dit weer een oeverloze discussie wordt tussen notepad wysiwyg etc een mooi glimmend slotje. Maar via de search zijn er genoeg van dit soort oeverloze discussies te vinden gelukkig.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.