Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
klopt,een oplossing is het installeren van een aspi layer, adaptec heeft een maar die kan je alleen installeren als je een adaptec kaart hebt in je systeem. Er is een oplossing voor namelijk force aspi. Deze installeert aspi op elk systeem. Zoek maar ff in de search of met google. File is maar een paar honderd KB
edit:
[topic=291327/1/150]
edit:
[topic=291327/1/150]
Kopieer de aspi(nogwat).dll vanuit je nero directorie naar je system32 directorie, op deze manier kan cdrwin er ook gerbuik van maken.
fsdg
Deze advertentieplaats is te huur!
GEEN ASPI drivers downloaden maar zet gewoon DMA aan dan load hij vanzelf wel de meegeleverde ASPI drivers !!!
PRECIES dat zelfde probleem heb ik ook gehad!!!
Succes!
Succes!
Da's dus onzin, DMA heeft niets maar dan ook niets met ASPI te maken.Op maandag 19 november 2001 12:40 schreef Chadi het volgende:
GEEN ASPI drivers downloaden maar zet gewoon DMA aan dan load hij vanzelf wel de meegeleverde ASPI drivers !!!
Succes!
Windows 2000 en XP hebben geen ASPI layer van nature maar met ForceASPI of ASPI XP kun je deze wel in het systeem aanmaken en dan zullen programma's die ASPI nodig hebben gewoon werken (oa. CDRWin, Fireburner, WinISO enz.)
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
Ok een ding snap ik hier gewoon niet...
Win9x/Win2k had uit zichzelf ook geen (goede) aspi layer...
En wat gebruikte men hiervoor? juist...gewoon de adaptek aspi.exe installer voor de aspi layer...
Waarom dan niet onder XP? ik heb Force aspi nog niet nodig gehad...en bij niemand die ik ken nodig geweest...alleen de adaptek aspi drivers installeren en gaan met die burner..
Het probleem wat er wel ligt/lag is dat de CUSTOM aspi layers van de bepaalde brandprogs (o.a. oudere nero's en CDR-Wins) roet in het eten gooien...zij installeren geen volwaardige aspi drivers en worden volgens mij bij installatie door XP afgekeurd, hierop zien die progs dus geen brander meer...
Maar als je de adaptek aspi drivers neemt is er geen probleem meer..
Win9x/Win2k had uit zichzelf ook geen (goede) aspi layer...
En wat gebruikte men hiervoor? juist...gewoon de adaptek aspi.exe installer voor de aspi layer...
Waarom dan niet onder XP? ik heb Force aspi nog niet nodig gehad...en bij niemand die ik ken nodig geweest...alleen de adaptek aspi drivers installeren en gaan met die burner..
Het probleem wat er wel ligt/lag is dat de CUSTOM aspi layers van de bepaalde brandprogs (o.a. oudere nero's en CDR-Wins) roet in het eten gooien...zij installeren geen volwaardige aspi drivers en worden volgens mij bij installatie door XP afgekeurd, hierop zien die progs dus geen brander meer...
Maar als je de adaptek aspi drivers neemt is er geen probleem meer..
Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life
Pagina: 1