Toon posts:

wat te doen met een c286lt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat kan ik met een c286 laptopje doen van commodore kan hem weg pleuren oke of in de antiekmuseum gooien maar kan ik het lcdschermpie nie ergens voor gebruiken?
en die toetsen als magneetblokjes ofzo? aangezien hiero toch creatieve mensjes zijn. iemand een suggestie

Verwijderd

Topicstarter
of tft scherpje wat is het eigenlijk en is dit de goede plek voor deze vraag

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
dat tft schermpje kan je vast wel gebruiken ...
die kan je best wel ergens in monteren ofzo ...

The only barrier U have is the limit of your imagination >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat schermpie eruit gesloopt alleen dat lijkt wel tl buisje is gebroken. was een buisje van ong 15 cm. heeft iemand icq dan kan ik ff dat plaatje mailen om op tweakers te zetten dat kan ik niet hiero :?

Verwijderd

Topicstarter
er zit een aansluiten met stekkertje al het ware waar ik hem losgekoppeld heb met 15 pinnetjes lcd (a) staat op de printplaat en eentje met 5 pinnetjes lcd (b)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Maak er een klok van. Heb ik ook gedaan met een oude 386. Vouw het scherm naar achter tot je denkt dat ie niet meer verder kan. Daarna verder duwen. Op een gegeven moment hoor je krak >:), als je geluk hebt doet je scherm het nog, en zit ie op de achterkant van de laptop. Vervolgens hang je hem aan de muur en zet je er een klok programmatje op. Moet je wel handig zijn met programmeren, je mag hem ook van mijn servertje downloaden, (van 7:00 tot 24:00). Ik vondt het een heel technisch en creatief idee. :Y) http://jelmer.serveftp.com:10000/klok.exe

Maar onthoudt: ME WAS FIRST

Als je hem op een alternatieve manier wil maken, kun je ook de schaniertjes losschroeven. Schijnt ook te werken.

Verwijderd

Topicstarter
oh kicken alleen dat tlbuisje wat er in zat is kapot en nu doet me backlight het niet. Ik heb het schermpje al los geschroeft breken vond ik te riskant :P (kom op is antiek waar ik bezig mee ben) maar hoe sluit ik hem aan dan ?? ik heb niet echt kabels ofzo en wat heb ik eigenlijk aan kabels nodig en waar sluit ik hem op aan?
Pagina: 1