mobieltjes slecht voor health ??

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
hey mensen,

ik las een poosje terug dat sommige mobieltjes
slecht zijn voor je gezondheid... :?

er zou straling afkomen ofzo,
is dit waar ???
en zo ja, wat kan je er van krijgen ?? :):)

wou ik gewoon ff weten :)

best wel een stierenstront vraag maar jah... >:)

greetz...

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
kanker zeggen ze

maar tegenwoordig krijg je van bijna alles wel kanker

maar dat van mobiel is alleen bij extreem veel gebruik.

de schade aan de gezondheid is eigenlijk wel te verwaarlozen.

volgens mij begin je er oas echt last van te krijgen als je elke dag 6 uur belt of zo

"If u do something do it with style, or do it at all."

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
hhmm dan moet ik m'n vriendin maar even waarschuwen

die hangt de hele dag and dat mobieltje van d'r >:)

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gebruik je een handsfree set :)

Verwijderd

valt allemaal wel mee, behalve als je continu 500 mobieltjes om je hoofd gebonden hebt want dan krijg je een magnetron effect ofzow :+

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Over 30 jaar lopen wij allemaal met tumoren met de drootte van tennisballen op onze slapen hehe :P

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Straling merk je niets van.

Had pas geleden een klant van ons (Tiscali) die onderzoek doet naar dat soort dingen (soms heb je heeel leuke gesprekken!) en die vertelde me dat de straling never nooit tot in je hersens doordringt.

Nou zal je zeggen, me oor word toch warm van lang bellen? Hou diezelfde tijd maar eens een blokje hout tegen je oor, zal je merken dat dat hetzelfde effect heeft.

Meeste klachten komen voor uit het klemmen van de mobiel. Je hoofd scheef houden en dan je mobiel tussen je schouder en oor. Dat schijnt errrug slecht voor je nek te zijn :(

Verwijderd

voor zover ik weet is uit de meeste tests gebleken dat dit toch best wel b*llshit is :+ :)

Verwijderd

Ik heb het volgende gelezen omtrend mobieltjes:
-je kan er kanker van krijgen.
-je pees-maker kan ervan op hol slaan.

Maar ja, zo zijn er wel meer van dat soort vage onderzoeken; laatst las ik ergens dat 1% (of iets meer) van de kwijt geraakte mobieltjes in Engeland opgegeten wordt door de hond :? Wat daar van waar is?

Verwijderd

Het is sowieso veel kewler om geen mobi te hebben, toch?

En ik kan het weten want ik had er vroeger een, en nu niet meer, en ik ben nu veel kewler!! :7

Het is toch armoedig dat iedereen je ten allen tijde te pakken kan krijgen??

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Op maandag 19 november 2001 19:23 schreef thaduck het volgende:
Straling merk je niets van.

Nou zal je zeggen, me oor word toch warm van lang bellen? Hou diezelfde tijd maar eens een blokje hout tegen je oor, zal je merken dat dat hetzelfde effect heeft.
Helemaal mee eens, het vermogen van een mobieltje is te verwaarlozen.....kanker zul je er niet van krijgen.

En dat je oor warmer wordt......logisch als je er iets tegen aanhoudt...........bedek je oor maar eens met je hand gedurende langere tijd :)
Pagina: 1