Dit zou een casemod kunnen zijn

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 22:44
Die consoles van tegenwoordig gaan steeds vaker op PC's lijken. Ze krijgen internet, toetsenborden, muizen. Ram geheugen, Intel cpu's, grafische kaarten.

Waar moet dat heen met die consoles? Vinden de echte console-lovers dit nog wel leuk? Vaak zijn die mensen die erg voor consoles zijn tegen games op de pc. Wat vinden die mensen nu van al die veranderingen van consoles.

Bij deze pic zou je haast kunnen zeggen, dit is mijn casemod:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/smallimg1006117493_0.jpg

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
erm...what's your point???

iRacing Profiel

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Als de consoles' prestaties erop vooruit gaan is het toch goed?? :?

.... Ik weet het ook niet

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

dat je zo'n ding (bijna) zelf ook wel kan bouwen :?

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Niet om lullig te doen hoor, maar de xbox heeft geloof ik een P3 733 Mhz CPU dus is het een x86 PC :)

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Wat hij hier mee wil zeggen is: Maak je eigen XBox. Dadelijk met die NForce mobos zit je een end in de goeie richting.
Enigste probleem blijft de hitte afvoer van je processor. Maar daar zal ook wel een mouw aan te passen zijn. :)

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

(jarig!)
Zou wel grappig zijn als er ineens op Tom's Hardware Guide een 'bouw je eigen XboX' zou staan :P

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 22:44
Wat mijn point is? Wat jullie mening is van die consoles die nu gewoon PC's worden.
In bedoel.. de SNES enzo waren nog gewoon echte consoles zoals ze bedoeld waren. Wat moeten we nu met deze zooi :?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op maandag 19 november 2001 00:24 schreef OProg het volgende:
Zou wel grappig zijn als er ineens op Tom's Hardware Guide een 'bouw je eigen XboX' zou staan :P
Hoe lang denk je nog dat dat duurt? Het verbaast me eigenlijk dat het niet al gedaan is. (of wel?) ;)

• kroegtijger
  • Laatst online: 21-07 14:56
Op maandag 19 november 2001 00:31 schreef benchMarc het volgende:
Wat mijn point is? Wat jullie mening is van die consoles die nu gewoon PC's worden.
In bedoel.. de SNES enzo waren nog gewoon echte consoles zoals ze bedoeld waren. Wat moeten we nu met deze zooi :?
ah, op die manier........Wat je met deze zooi moet is vrij duidelijk....GAMEN!!! dat was niet al te lastig.....daarbij blijkt t dus dat het goedkoper en beter is om gewoon een pc-tje te pakken en em in een console-doosie te stoppen, dan om zelf wat te gaan lopen ontwikkelen....en wat is nu t bezwaar hiertegen?? je kunt toch gewoon doen wat je wilt doen???

iRacing Profiel

Verwijderd

mmz je kan beter een pc hebben vinnik

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Consoles....volgens mij vooral voor mensen die een PC te ingewikkeld vinden en niet boeiend. Het gaat alleen om het gamen....
hoewel...
er kunnen tegenwoordig ook DVD's en zelfs internet op die consoles gebruikt worden! Toch blijven consoles voor mij apparaten just for gaming voor mensen die weinig verstand van pc's hebben. (en ja, ik generaliseer atm :P )

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Op maandag 19 november 2001 00:21 schreef Sick_Nick het volgende:
Niet om lullig te doen hoor, maar de xbox heeft geloof ik een P3 733 Mhz CPU dus is het een x86 PC :)
Was dat geen celeron 733????

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Enigste probleem blijft de hitte afvoer van je processor. Maar daar zal ook wel een mouw aan te passen zijn.
het schijnt een mobile p3-733 te schijn. (of een celeron, hij heeft in ieder geval maar 128 KB L2) dus dat zit wel goed.

Verwijderd

Je denkt toch niet dat ik de X-BOX op mijn TV ga aansluiten he?? :?

Gewoon muis, toetsenbord en mijn monitor! :P

X-Box console???

Nah, gewoone een goedkope GamePC ;)
Pagina: 1