Toon posts:

Power Unlimited? Wat anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n abbonement nog steeds, et blijft een grappig blaadje met al hun humor enzo, ik kan er wel om lachen, wat vinden jullie hiervan dan? Of hebben jullie een ander goed gamesmagazine?

BTW hier leek mewel een goede plek, het gaat toch over games :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58

Sick Nick

Drop the top!

Had die zooi ook, maar lekker opgezegd omdat je alles veel eerder op internet kan lezen :)
Scheelt toch weer 6-piek-nog-wat per maand.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 00:05 schreef Sick_Nick het volgende:
Had die zooi ook, maar lekker opgezegd omdat je alles veel eerder op internet kan lezen :)
Scheelt toch weer 6-piek-nog-wat per maand.
Hej, ben je ook eens achter de computer weg :D

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ja, maar als ik daar achter vandaan ben heb ik niet echt de behoefte om er over te lezen ;)
En al die PSX/PS2/N64/gamecube/enz reviews boeien mij ook niet echt aangezien ik die niet heb.

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Kutblad. Lelijk vormgegeven, niet zakelijke (p)reviews, traag, onvolledig en flauw.

Geef mij maar PC zone Benelux, strak, weliswaar veel reclame, maar daardoor ook gesteund, goede, solide (p)reviews, items, netjes opgedeeld, en het straalt liefde voor het blad af.

Ook leuk om te weten dat dit de redenen zijn waardoor veel P-U-kers (recencenten) naar andere bladen zijn gegaan. Mijn all-time favorieten Laura en Ben van PU zijn in 1996 naar PC Zone gegaan geloof ik.

www.avpnews.com

Verwijderd

ik lees het nog steeds (vanaf nummer 1 al)
en het word er alleen maar slechter op moet ik zeggen
van mij mag de snes tijd weer terugkomen (lekker heel de dag met je vrienden streetfighter spelen)

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 19 november 2001 00:18 schreef WuKen het volgende:
ik lees het nog steeds (vanaf nummer 1 al)
en het word er alleen maar slechter op moet ik zeggen
van mij mag de snes tijd weer terugkomen (lekker heel de dag met je vrienden streetfighter spelen)
Nou, dan pak je hem toch van zolder en sluit je hem weer aan. Ry-Yu-Ken >:) (ofzo :P)

Heb hier ook gewoon m'n oude megadrive aan m'n tv hangen met Mortal kombat 1, 2 en 3 samen met 2 controllers met te veel knopjes om in te drukken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 00:15 schreef skullsplitter het volgende:
Kutblad. Lelijk vormgegeven, niet zakelijke (p)reviews, traag, onvolledig en flauw.

Geef mij maar PC zone Benelux, strak, weliswaar veel reclame, maar daardoor ook gesteund, goede, solide (p)reviews, items, netjes opgedeeld, en het straalt liefde voor het blad af.

Ook leuk om te weten dat dit de redenen zijn waardoor veel P-U-kers (recencenten) naar andere bladen zijn gegaan. Mijn all-time favorieten Laura en Ben van PU zijn in 1996 naar PC Zone gegaan geloof ik.
Tis maar subjectief, maar zakelijke previews ofzo vind ik geen voorwaarde voor een goed blad, een recensie is een mening en die mag er dan ook zeker wel instaan.
Wel vaak veel gezeik in die recensies over persoonlijke dingen inderdaad, maarja ik vind dat wel kewl.

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
PC gameplay?

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:27
* Sassie leest hem ook vanaf nummer 1
Heb de nieuwe nog niet gelezen.

Maar goed het is voor mij alleen maar op de hoogte blijven van de ontwikkelingen qua games en dat hoeft voor mij niet bloedje serieus te zijn.
Ik vind het veel belangrijker om fun te hebben van het gamen.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
Op maandag 19 november 2001 10:27 schreef Sassie het volgende:
* Sassie leest hem ook vanaf nummer 1
Heb de nieuwe nog niet gelezen.

Maar goed het is voor mij alleen maar op de hoogte blijven van de ontwikkelingen qua games en dat hoeft voor mij niet bloedje serieus te zijn.
Ik vind het veel belangrijker om fun te hebben van het gamen.
MAar het is toch niet zo dat je echt goed op de hoogte blijft van zo'n blad of wel. Zo'n blad lees je om de fun, en er staat echt geen humor in dat blad, ik kan me daar echt niet mee amuseren.

Verwijderd

Ik heb t abbo 3 maanden terug opgezegd, zoals hier al vermeld werd, het blad werd slechter en slechter en saaier en saaier, de homor was zo oud, ik kon er niet meer om lachen, ik heb de oude boeken allemaal verkocht want ik was toch al lid vanaf boekje 1

Ach jah, ik lees voortaan alles wel op inet, net zo gemakkelijk

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik lees ook PU, niet te duur en iig niet zo enorm wannabe professioneel als andere bladen.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-02 10:42
Ik lees hem ook. De humor vind ik soms echt zooo flauw, maar de andere keer kan ik er ook wel weer om lachen. :)

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Ik lees PC gameplay, goed blad, lekker lange reviews met info alleen moet mag de online sectie wel beter want ze hebben daar eecht geen ruk vanstand van cs en dat soort stuff.
Wat het echt pc gamesblad was realgamer dat was nou echt goed blad, niet alleen over games maar andere dingen die ermee te maken hebben.
Jammer dat het weg is :'( :'(

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ik ben van plan om voortaan de pczone te kopen (PU koop ik zoiezo wel)

maar ik wil ook een blad erbij voor alleen pc

heeft iemand nr 51 al van pc zone (volgens de site is ie een beetje veranderd ?)
Lezers van PC Zone Benelux krijgen binnenkort de schrik van hun leven. Want wat is er in hemelsnaam met de Zone gebeurd? Hun favoriete maandblad zal een aantal forse veranderingen zijn ondergaan. De details zullen we op deze plaats nog niet verklappen, maar zelf zijn we er in ieder geval van overtuigd dat het blad er alleen maar (nog) beter en (nog) mooier op is geworden. 'Hebben we hier om gevraagd?' zullen de vaste lezers opmerken. Nou, in zekere zin wel ja, luidt hier het antwoord. Enkele maanden geleden hebben we namelijk een lezersonderzoek gehouden. Letterlijk duizenden ingevulde onderzoeksformulieren kwamen de redactiebunker ingerold en we hebben zitten smullen van het commentaar, de suggesties en ideeën. Sterker nog: we kregen zoveel positieve feedback van onze lezers, dat we tot de conclusie kwamen dat we alleen aan hun wens kunnen voldoen door een restyle van het complete magazine.
Maar zoals jullie zien, blijft het daar niet bij. Nu het (ver)nieuw(d)e blad bij de drukker ligt, wordt het tijd ook de website van PC Zone Benelux onder handen te nemen. Je zult op deze plek meer gamesnieuws zien, en updates van patches, demos, en drivers tegenkomen. Maar ook vertrouwde rubrieken als reviews en previews zullen terugkeren op de site. Blijf de site dus checken, om op de hoogte te blijven van het nieuws waar je zo nieuwsgierig naar bent.

http://psnprofiles.com/AfthyX

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

deze discussie is ook al eens eerder geweest, toen werd het nogal heftig :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/196977

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Verwijderd

De PU is humor ja, maar voor de rest ook niks, voor de previews of reviews lees ik hem niet, want ze geven gewon te weinig informatie, en ze zjn beetje te commercieel..

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

PCZONE is voor mij HET blad ben eerst lid geweest van de PU maar ben al vanaf nummer 1 van de PCZONE overgestapt, nummer 51 is iig een stuk beter dan alle voorgaande nummers stuk overzichtelijker en beter ingedeeld. PCZONE is gewoon een top blad. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 12:28 schreef WouteRF het volgende:
De PU is humor ja, maar voor de rest ook niks, voor de previews of reviews lees ik hem niet, want ze geven gewon te weinig informatie, en ze zjn beetje te commercieel..
Jaja.

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 00:20 schreef Sick_Nick het volgende:

Ry-Yu-Ken >:) (ofzo :P)
heh heh bijna... Ha-do-ken...

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PC Zone Benelux 0wnz gewoon :).

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 18:32
pc gameplay 1 van de beste bladen vind ik....

hoi

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 16:41 schreef Kr44nVogel het volgende:
pc gameplay 1 van de beste bladen vind ik....
Ongetwijfeld, ik speel alleen geen spellen op m'n PC, mis wat essentiële onderdelen daarvoor :(

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-02 07:00
Op maandag 19 november 2001 11:10 schreef aftermath het volgende:
ik ben van plan om voortaan de pczone te kopen (PU koop ik zoiezo wel)

maar ik wil ook een blad erbij voor alleen pc

heeft iemand nr 51 al van pc zone (volgens de site is ie een beetje veranderd ?)
[..]
Ik zou zeker ook PC Gameplay gaan proberen. Vind ik een stuk beter als PCzone.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik ben ook een poos lid geweest van de PU, en voor die tijd las ik 'm gratis in de bieb, vanaf nummer 1 (ik was toen 7 ofzow? :? 1992 ofzo begon 't toch?)
Ik heb net m'n abonnement opgezegd (of kan dat niet met een mailtje naar de redactie :P) omdat ik geen zin meer heb om 't abonnement te betalen, en je kan 't nieuws ook gratis op internet lezen, maar 't blijft een cewl blaadje :)

Specs

• Hahn
  • Nu online
Ik vind het een heel kwel blad en het blijft leuk om te lezen en het is lekker goedkoop :) Leuke plaatjes er in en coole teksten en lauwe gasten :) PU Rulezzz!!!
Ik lees voor de rest ook de PCZone en de PCGameplay :)

The devil is in the details.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Hoe kun je nou de PU vergelijken met PC Gameplay en PC Zone? Staat er in de 2 laatste iets over consoles? Nee.
Als je de PU afkraakt noem dan maar eens een beter goedkoop Nederlandstalig blad dat zowel PC als consolegames bespreekt...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 17:03 schreef Frank128 het volgende:
Hoe kun je nou de PU vergelijken met PC Gameplay en PC Zone? Staat er in de 2 laatste iets over consoles? Nee.
Als je de PU afkraakt noem dan maar eens een beter goedkoop Nederlandstalig blad dat zowel PC als consolegames bespreekt...
Ja, of zonder gekke democd's :D

Verwijderd

Ik lees de PU ook al vanaf het begin, maar de laatste tijd vind ik de kwaliteit van de reviews wel omlaag gaan.
Ook de nieuwe stijl vind ik veel te strak en zo. Dit is op zich wel mooi, maar ik vond het oude leuker.
Elke maand koop ik em nog wel bij de bruna op het station, maar zo nu en dan wel met tegenzin.
Wat mij vooral interresseert zijn de nieuws pagina's en de hardware reviews. Dat vind ik de laatste tijd errug leuk om te lezen.
Als ik voor een ander blad zou moeten kiezen dat consoles en PC games zou reviewen zou ik volgens mij niet echt een leuk blad weten.

BTW gamespy is wel een leuk alternatief, maar lezen op de monitor heeft een mindere feeling :P

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

PC Zone is een alternatief, maar vind ik ook steeds minder worden. Het snelst haal je je nieuws nog altijd online :P

Ik ben toch malle pietje niet!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:46

Vos

AFCA

pcgp

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34
* Just_a_Gamer heeft ook PCGameplay

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01 14:07
PC Gameplay vind ik het beste, niet te duur en veel inhoud.

• Sassie
Op maandag 19 november 2001 10:33 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

MAar het is toch niet zo dat je echt goed op de hoogte blijft van zo'n blad of wel. Zo'n blad lees je om de fun, en er staat echt geen humor in dat blad, ik kan me daar echt niet mee amuseren.
Mwa, als je tijd op internet kunt en wilt spenderen dan blijf je via internet beter op de hoogte (of er moet een weekblad gemaakt worden :P), maar dat leest dan weer niet zo fijn (en om alles te gaan lopen printen...).

De PU krijgt ook natuurlijk de meeste (gangbare) games in handen en ik neem aan dat als zij een game slecht vinden dat ie dan ook echt slecht is. En tja dat ze (vroeger) sommige dingen wel eens ongelofelijk afgekraakt hebben en dat ze nogal flauw zijn... je betaalt er niet veel voor.
En als je ouders het al zo'n 8 jaar lang betalen... ;)

Btw, ze zijn binnenkort alweer aan hun 100e nummer toe...

Verwijderd

Mja, wij hebben hier thuis PU en PC ZONE
Moet zeggen dat mijn voorkeur toch wel bij PC ZONE ligt, gewoon omdat zij betere reviews hebben (IMHO) en alles vertellen over een spel wat ik wil weten :)

PC ZONE is gewoon iets zakelijker in de reviews
PU heeft gewoon lading HUMOR er doorheen, af en toe leuk, af en toe stront irritant

Spel dat slecht is word gewoon vierkant afgekraakt in PU en in PC ZONE krijgt het de stikker: WEG ERMEE :r

Mja, en PC ZONE heeft dan nog 2 cd's erbij :)
Kweet niet hoe dat bij PU in het verleden was

PC Zone is ook dikker dan PU, meer en langer lees plezier (of blader plezier..door bladeren naar iets leuks :) )

EN PC ZONE is.. zoals het zegt, PC blad, PU heeft ook nog allemaal consoles erbij
Niks mis mee, maar dat betekent wel minder reviews van PC spellen, en daar kijk ik juist naar :) (heb geen console)

• Sassie
PU heeft een paar keer een CD erbij gehad, was een keer Emotion '96 en de rest van die compuserve onderzetters CD's en 2 keer een PSX demo.

Ik vind het zelf ook wel interessant om een beetje op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen qua consoles.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 00:40 schreef Sassie het volgende:
PU heeft een paar keer een CD erbij gehad, was een keer Emotion '96 en de rest van die compuserve onderzetters CD's en 2 keer een PSX demo.

Ik vind het zelf ook wel interessant om een beetje op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen qua consoles.
Ok, maar voor die cd's heb ik niks extra's betaald!!

Verwijderd

Ik deel zijn mening :)

• Sassie
Op dinsdag 20 november 2001 10:56 schreef Oord het volgende:

[..]

Ok, maar voor die cd's heb ik niks extra's betaald!!
Dat klopt ja, maar dat waren dus alleen maar promoCD's.

Maar goed op de CD's die ik wel eens bij PC bladen gehad heb staat voor 90% ook shareware/demo's/freeware en dat zal ze ook wel niet veel kosten.

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 16:39 schreef Demolition-Man het volgende:

[..]

heh heh bijna... Ha-do-ken...
Ik denk eerder dat ie Sho-Ryu-Ken bedoelde dan :)

(voor de japanofielen: Sho Ryu Ken = Super Dragon Punch)

Verwijderd

Power unlimited rulez... pc gameplay is ook cewl, helaas is realgamer opgeheven maar over een ding ben ik zeker :

PC ZONE SUXXXXXXXX

kutreviews, saaie lay out, vervelende redactie en ik mag het gewoon niet :P

• Bullettooth
  • Laatst online: 07-01 22:21

Bullettooth

--VR--

Ik blijf gewoon bij de engelse bladen, die hebben voor mij toch nog altijd de meeste nieuwswaarde.

De PU lees ik nooit, ik heb echt een tering hekel aan die zogenaamd grappige onderschriften bij de foto's. Dat zijn dingen die alleen maar in het engels werken.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Verwijderd

leuk blaadje hoor

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 14:46 schreef Bullettooth het volgende:
Ik blijf gewoon bij de engelse bladen, die hebben voor mij toch nog altijd de meeste nieuwswaarde.

De PU lees ik nooit, ik heb echt een tering hekel aan die zogenaamd grappige onderschriften bij de foto's. Dat zijn dingen die alleen maar in het engels werken.
Mee eens...eigenlijk is er maar 1 gamesblad dat ik lees en dat is The Edge.

• Sassie
Wat vinden jullie dan van de GameQuest???

Ik heb nr1 gelezen en vind de layout wel goed (netjes).
Maar het taalgebruik is af en toe wel vervelend (kwijlende puber gamertjes achtig) en ik vond het inhoudelijk ook op sommige punten wat vlak. Verder vond ik het aantal 'besprekingen' wel tegen vallen (ok het is het eerste nummer en niet alle publishers kennen het blad (alhoewel het tv-prog al een tijd bestaat)).
[topic=296998]

• Loev
  • Laatst online: 05-02 11:54
Ik heb gamequest een keer gelezen maar vond het 3 x niks.
De games die erin stonden waren echt oud maar ja wat je van yorin :)
Ik wil gewoon een goed games programma zoals in duitsland (bravo TV toch?) denk dat er best wel mensen naar kijken, vooral als je het ook uitzend via Internet (live streaming)
Wat echt zaad is dat is cyberquest van TMF, daar komen spelen aanbod van 3 maanden oud domme specials en nog meer van dat soort ongein, en dat begin zinnetje HEY GAMERS!!
Agh rot GVD op en geef me het laaste nieuws reviews en previes en hou voor de rest je bek dicht!
He dat lucht op :)

• Hahn
  • Nu online
Ik vind GameQuest wel geinig alleen is alles nog een beetje onproffessioneel :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik koop weleens een dvdzone, gamers voorheen maar die bestaat niet meer?

Verwijderd

geef mij maar PC Gameplay, leest fijn, aardig dik, goede reviews :P
is gewoon goed :)
persoonlijk vind ik het beter dan PU en PC Zone

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 20:17 schreef Mister_X het volgende:
ik koop weleens een dvdzone, gamers voorheen maar die bestaat niet meer?
is zelfde als pc zone, maar dan met een DVD, volgens mij bestaat die nog wel hoor, alleen is maar in een paar winkels te koop

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12-2021

AkaXakA

Just Kidding...

Ik heb wel eens een realgamer gekocht, vet goed blad, goede vormgeving ook hardware reviews (die zinnig waren), maar ik zie het nergens meer liggen....

Weet iemand misschien wat er mee gebeurt is?

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op dinsdag 20 november 2001 20:37 schreef theJKid het volgende:
Ik heb wel eens een realgamer gekocht, vet goed blad, goede vormgeving ook hardware reviews (die zinnig waren), maar ik zie het nergens meer liggen....

Weet iemand misschien wat er mee gebeurt is?
gestopt :(

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Ik vind het een werelds blad. Maar het is maar net wat je zoekt, wil je een serieus blad dan heb je PC Zone (is trouwens ook heel vet) wil je er wat humor bij, dan is de PU jouw keus.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:23
het zoveelste "wat is het beste gamersblad" topic :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 11:21 schreef DarkShadow het volgende:
het zoveelste "wat is het beste gamersblad" topic :Z
leuk he, zal het ff omhoogtrappen voor je :P

• WoutF
  • Laatst online: 18:44

WoutF

Hoofdredacteur

Solide reviews? sorry hoor, maar hier moet ik even om lachen. Ik ken iemand die bij de PCZone is weggegaan omdat de cijfers die hij aan spellen gaf gewoonweg niet goedgekeurd werden door de eindredactie. En waarom? omdat de uitgever hun anders niet meer lief vond. Ze hebben vaak exclusives, maar daar willen de uitgevers wel wat voor terug.

En de meeste PU mensen daar zijn allang weer weg (allemaal voor zover ik weet)

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Yep die goede oude tijd met Ben, Skate en Adam ...ja dat waren de oude tijden toen Nintendo en Sega DE Shit waren.

Niks Geforce of Radeon, maar 3DFX en Diamond ....ja ik raak er geemotioneerd van :'(

Nee geef mij nu maar de PC Zone en Gameplay staat voor mij alles in , PU is te kinderachtig geworden.

Kenners weten waarom

• WoutF
  • Laatst online: 18:44

WoutF

Hoofdredacteur
Op donderdag 22 november 2001 17:25 schreef Da_RoNiN het volgende:
Yep die goede oude tijd met Ben, Skate en Adam ...ja dat waren de oude tijden toen Nintendo en Sega DE Shit waren.

Niks Geforce of Radeon, maar 3DFX en Diamond ....ja ik raak er geemotioneerd van :'(

Nee geef mij nu maar de PC Zone en Gameplay staat voor mij alles in , PU is te kinderachtig geworden.
3dfx :?
de superfx chip op je snes man :P

Verwijderd

PCgameplay

Verwijderd

Eeuhm, neem Edge als je wat diepgaandere reviews wilt hebben, neem PCZone als het je ligt (maar het is hárd achteruitgegaan de laatste tijd), en verder...sja, GameQuest (:r)? Of gewoon PU...

• FreakR
  • Laatst online: 06-02 17:33
PC Gameplay...gewoon hele eerlijke reviewers waar ik het eigenlijk altijd mee ens ben :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

wel geinig blaadje alleen 90% plagiaat
en wordt steeds later bezorgt winkels hebben hem eerder dan mij heb ik een abbonement voor genomen
goed he
het is gewoon klote dat ik hem altijd laat heb en dat
het blad steets slechter word

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 20:11 schreef finelookingme het volgende:
wel geinig blaadje alleen 90% plagiaat
en wordt steeds later bezorgt winkels hebben hem eerder dan mij heb ik een abbonement voor genomen
goed he
het is gewoon klote dat ik hem altijd laat heb en dat
het blad steets slechter word
Ik heb em altijd een paar dagen voor de winkel, tis maar waar je woont :)

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 20:55
pc gameplay rocks

non gelul
non beinvloed door reclamegelden
goede reviews

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Sassie
Op vrijdag 23 november 2001 18:39 schreef Oord het volgende:

[..]

Ik heb em altijd een paar dagen voor de winkel, tis maar waar je woont :)
Ligt aan de bezorger van de Media Expresse :)
Wij krijgen die blaadjes hier meestal op zaterdag.

Steefdatum voor volgende maand: 14 december (staat althans in PU12)

* Sassie moet hem nu nog helemaal lezen, maar dat komt omdat ik vorig weekend niet op m'n ontvangadres was
Hehe, maar Mortal Marcel is back :P.

Zijn er ook nog mensen die wel eens op de PUsite/forum komen?
Ik ben daar wel een bekend forummember, maar de laatste tijd heb ik er weinig tijd voor gehad.

• hr15
  • Laatst online: 16:08
Wel ik lees de PU ook al sinds nr 1 :)
Ik vind het nog steeds een blad met humor en nog goedkoop ook :)
Maar die nieuwe stijl hou ik niet zow van vindt het eigenlijk gewoon smerig,
maar de humor blijft hetzelfde gelukkig :)

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

PC Gameplay is wel een geweldig blad.
Mooie indeling, goeie reviews enz.
Alleen af en toe Belgische uitdrukkingen ;)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

PU was wel leuk, en is wel leuk voor 12 jaar en jonger, maar ik ga toch voor de PCgameplay en ik ga ook nog eens de PCzone proberen :)

• Hahn
  • Nu online
Op zaterdag 24 november 2001 22:46 schreef Caspian het volgende:
PU was wel leuk, en is wel leuk voor 12 jaar en jonger, maar ik ga toch voor de PCgameplay en ik ga ook nog eens de PCzone proberen :)
Ik ben 14 en ik amuseer me nog altijd zeer met me PU hoor en die nieuwe style is ook wel strak!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 23:10 schreef Marc00 het volgende:

[..]

Ik ben 14 en ik amuseer me nog altijd zeer met me PU hoor en die nieuwe style is ook wel strak!
Yeps, 12 jaar en jonger, vast :(

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
ik heb al een 4 jaar een abbo op PU..

maar sinds een jaar koop ik de PCZone in de winkel. eigenlijk veel beter.

maar PU is ook leuk, blijf ik ook een beetje op de hoogte van andere consoles, oa.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 00:06 schreef RelaXXinG het volgende:
ik heb al een 4 jaar een abbo op PU..

maar sinds een jaar koop ik de PCZone in de winkel. eigenlijk veel beter.

maar PU is ook leuk, blijf ik ook een beetje op de hoogte van andere consoles, oa.
Precies, das de reden :D

• Hahn
  • Nu online
Op zaterdag 24 november 2001 23:49 schreef Oord het volgende:

[..]

Yeps, 12 jaar en jonger, vast :(
Bedoel je dat ik jonger dan 12 ben? of bedoel je dat juist NIET zo?

• Sassie
Op zondag 25 november 2001 13:32 schreef Oord het volgende:

[..]

Precies, das de reden :D
Yepz en die 6,50 is ook wel iets :)

* Sassie was trouwens wel 12 bij PU1, maar is inmiddels 21.
Heb 2 keer een Realgamer gekocht, was idd een goed blad. Jammer dat het verdween.
Pagina: 1