Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SMS ''geheime aanbidder'' functie?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tijdje terug heb ik eens gelezen dat er een adverteerder was waarmee je anoniem een smsje naar iemand kon sturen en die wist dan dat er iemand was die hem/haar wel waardeerde zeg maar, en moest dan het nummer van de persoon dij hij/zij dacht dat het was terug smsen, en als er dan een goeie combinatie was kreeg je allebei weer een smsje ofzo :P
beetje vaag, maar weet iemand hier iets over?

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-11 15:00
Secret sms
Iemand anoniem een berichtje sturen?
Stuur dan een SMS naar 2255 met de volgende tekst:
secret <mobiele nummer geadresseerde> <tekst> bijvoorbeeld
secret 0612345678 Hoi Ingrid ik vond het gisteren heel gezellig.....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 09:17 schreef RutgerFR het volgende:
Secret sms
Iemand anoniem een berichtje sturen?
Stuur dan een SMS naar 2255 met de volgende tekst:
secret <mobiele nummer geadresseerde> <tekst> bijvoorbeeld
secret 0612345678 Hoi Ingrid ik vond het gisteren heel gezellig.....
Ja, dan kan je dus net zogoed meteen Lycos gebruiken. Niet waar ik op doel dus :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 12:05 schreef Oord het volgende:

[..]

Ja, dan kan je dus net zogoed meteen Lycos gebruiken. Niet waar ik op doel dus :D
niemand een idee?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
je vraagt om een oplossing
wordt die gegeven
is het weer niet goed

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 13:19 schreef Attilla het volgende:
je vraagt om een oplossing
wordt die gegeven
is het weer niet goed
tis niet wat hij bedoeld.. maar volgens mij moet je naar zo'n 1 of andere sms centrale sms'en wat hij bedoeld.

Verwijderd

Ik heb zoiets ook wel eens gehoort.
Op een reclame bij radio538 denk ik!

maar ik weet niet waar je het kan vinden! sorry!

• AtHomer
  • Niet online

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 20:42 schreef AtHomer het volgende:
Misschien is dit wat je zoekt: http://www.zed.nl/html/login/zed2001/4_2_anoniem_sms.htm.
Nopes, das ook gewoon anoniem SMS'en sorry!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je bedoelt een soort van bemiddelings-sms centrale :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 09:33 schreef DSmarty het volgende:
Je bedoelt een soort van bemiddelings-sms centrale :?
Ja inderdaad ik weet zeker dat er (ooit) zoiets heeft bestaan? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 16:21 schreef Oord het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik weet zeker dat er (ooit) zoiets heeft bestaan? :?
Het zal wel niet dan :?

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 00:02 schreef Oord het volgende:

[..]

Het zal wel niet dan :?
ik heb drt nooit van gehoord, en waarom is lycos dan zo'n slecht idee?

Verwijderd

|:(

Verwijderd

Bestel een zelfgemaakte BlinkSMS:

Neem eens iemand gigantisch in de maling! Stuur bijvoorbeeld je beste vriend een BlinkSMSje met als afzender Ronald de Boer. Kijken hoe hij reageert.........dat wordt lachen!! Je kan zelf aangeven wat er moet blinken. Dus wees creatief en neem eens iemand lekker in de maling of stuur je grote liefde een anoniem SMSje. Hier is het allemaal mogelijk.

http://www.blinksms.com :)

kost je wel 2,50 maar je kan het berichtje nog laten knipperen ook :P en je kan zelf de afzender intypen

en anders maak je ff een icq nummer aan en verstuur je het daar vandaan.. :)

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 11:53 schreef -FLoRiaN- het volgende:

[..]

ik heb drt nooit van gehoord, en waarom is lycos dan zo'n slecht idee?
Lycos heeft geen "match" systeem. Ik heb er wel eens van gehoord, een tijd geleden.

Je moest iemand een SMSje sturen en als die persoon dan reageerde met jouw nummer als reply, dan kregen beide partijen te horen dat er een match was. Dit moeten dus al wel kennissen van elkaar zijn, anders kennen ze elkaars nummer niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 12:57 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Lycos heeft geen "match" systeem. Ik heb er wel eens van gehoord, een tijd geleden.

Je moest iemand een SMSje sturen en als die persoon dan reageerde met jouw nummer als reply, dan kregen beide partijen te horen dat er een match was. Dit moeten dus al wel kennissen van elkaar zijn, anders kennen ze elkaars nummer niet.
Ja precies, dat is het!!! Maar dat blinksms klinkt ook wel grappig, beetje gehyped alleen :(

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 13:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik vond het wel een aardig idee maar ik waarschuw je wel dat het best frustrating kan worden voor de ontvanger en dat je soms veel smsjes moet versturen voordat je het te weten komt wie het verstuurt heeft.

Dit concept geeft HEEL VEEL SMS verkeer, hoezo denk je:

Stel ff voor elk nummer is een persoon of sms jij bent 1, C is centrale:

1 -> C ->2
2 -> C fout gsmnummer 3
2 -> 1 bingo
3 -> 4 fout
3 -> 2 goed
4 -> 5 fout

dus als 2 het meteen fout doet genereert het heel veel SMS'jes en dus veel centjes... (en nou ga ik uit van 1 keer fout gokken per persoon!!!!)

Maar goed je moet het zelf weten, soms is www.startpagina.nl wel makkelijk want dan kom je heel snel op sms.pagina.nl en van daaruit is het nog 1 klik en dan zit je waar jij wilde zijn.... SMS LOVE

Mijn hint: als dat meisje/jongentje een email adres heeft probeer het dan via http://www.monstercrush.com/, dit is hetzelfde idee en dan merk je wel hoeveel er heen en weer gemaild/ sms wordt en het is gratis...

Suc6

en klik in de onderste regel (zelf slotje) van mijn signature...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 21:52 schreef MRic3 het volgende:
...

Maar goed je moet het zelf weten, soms is www.startpagina.nl wel makkelijk want dan kom je heel snel op sms.pagina.nl en van daaruit is het nog 1 klik en dan zit je waar jij wilde zijn.... SMS LOVE

...

Hoe werkt SMS Love ?
Het werkt heel simpel, je meldt je eerst aan. Wanneer je jezelf hebt aangemeld kunnen mensen jou meteen vinden en kan jij andere mensen zoeken. Jouw mobiel nummer word niet zomaar vrij gegeven aan iedereen, dit komt omdat wij met een uitnodiging systeem werken. Je kan uitnodingen sturen en ontvangen, waneer je een uitnoding naar iemand stuurt krijgt hij/zij wel jouw nummer te zien en kan hij/zij terug sturen naar jouw mobiel.

Dit lijkt me dus niet wat de topicstarter bedoelt... Toch :?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 13:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

Volgens mij wel maar echt heel duidelijk staat het niet omschreven, dat zal alleen de topic starter weten als ie het gaat uitproberen.

Jouw mobiel nummer word niet zomaar vrij gegeven aan iedereen, dit komt omdat wij met een uitnodiging systeem werken.

ikke niet het hele verhaal dan snappen waarom dan deze 'service' gebruiken, dan ken je toch net zo goed rechtstreeks sms'm??? iig als ie het niet is zoek dan eens verder op sms.pagina.nl...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 22:27 schreef MRic3 het volgende:
Volgens mij wel maar echt heel duidelijk staat het niet omschreven, dat zal alleen de topic starter weten als ie het gaat uitproberen.

Jouw mobiel nummer word niet zomaar vrij gegeven aan iedereen, dit komt omdat wij met een uitnodiging systeem werken.

ikke niet het hele verhaal dan snappen waarom dan deze 'service' gebruiken, dan ken je toch net zo goed rechtstreeks sms'm??? iig als ie het niet is zoek dan eens verder op sms.pagina.nl...
Het gaat natuurlijk om de "geheime aanbidder" functie. Als je rechtstreeks SMS'st dan is het niet meer geheim...

Pagina: 1