Duron + MSI k7t Turbo MP niet hoger?

Pagina: 1
Acties:

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:26
Ik heb nu een Duron 650 en een MSI K7T Turbo met (uit me hoofd) OC Bios 1.6 en de multiplier wil niet omhoog... kheb et al 20x gekleurd en gegumd, maar nog steeds niks...

Kheb wel andere bruggen op precies dezelfde manier gekleurt (voor voltage) en die doet et wel gewoon...

Als ik de multiplier verhoog in het bios en stop+save dan reboot ie... maar blijft het scherm zwart... een keer resetten en de multiplier weer op 6.5 zetten werkt dan weer

Weet iemand misschien hoe ik die multiplier evt omhoog kan krijgen?

Verwijderd

met dat bord hebben we dat hierop ook...alleen dan met een duron 1000...en wij maar denk dat dat aan de proc ligt......nu begind mij iets duidelijk te worden......alleen hoe lossen we dat op.....

probeer hem es op een ander bord...(kan ik nu niet hier.. :() en laat ff weten wat je bevindingen zijn....

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kijk ff hier voor instructies, is specifiek voor jouw board o.a.

http://www.anandtech.com/guides/showdoc.html?i=1440&p=1

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 12:14

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

ik heb dus het zelfde met een MSI K7T turbo raid
en een duron 700 deze liep op mijn abit bord 1000mhz op de MSI niet hoger dan 700 :(

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 08:44 schreef KillerAce_NL het volgende:
Kijk ff hier voor instructies, is specifiek voor jouw board o.a.

http://www.anandtech.com/guides/showdoc.html?i=1440&p=1
dit is meer een algemeen verhaaltje voor beginners/niet ver gevorderden... :?.....das niet wat ik zocht.....

p.s.: hij draait nu op 1208 mhz alleen door de fsb op te jagen(kan niet verder meer :'() hij moet nog zat verder kunne...die damn multipier...... :r ......iemand een oplossing..... :?

• sebasel

sebasel

hier staat dus geen oplossing
en wij hebben een ander probleem ik draai op 100mhz fsb en wil alleen met multip. hoger en dat kan hij maar hij doet het niet
weet ook zeker dat hij goed unlockt is :(

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 09:05 schreef sebasel het volgende:
en wij hebben een ander probleem ik draai op 100mhz fsb en wil alleen met multip. hoger en dat kan hij maar hij doet het niet
weet ook zeker dat hij goed unlockt is :(
hmmm :? ut probleem is het zelfde alleen ik wil EN fsb EN multipier alleen die laatste wil bij my ook niet(de FSB WEL).......

• sebasel

sebasel

Op maandag 19 november 2001 09:08 schreef thahell het volgende:

[..]

hmmm :? ut probleem is het zelfde alleen ik wil EN fsb EN multipier alleen die laatste wil bij my ook niet(de FSB WEL).......
fsb doet het bij mij ook maar ik wil met de multip. aan de gang is veel grotere boost naar 1000 (redt ik met fsb niet ;)

• KeRsTmAnNeKe
Dat gedoe van anandtech heb ik allang geprobeerd... maar zogauw ik de multiplier op 6 kleur doet ie helemaal niks meer...

Ik heb em nu al op 134 staan en dat werkt gewoon, alleen die multiplier wil niet omhoog...

• KeRsTmAnNeKe
Kheb het nieuwste bios wat ik kon vinden @ msi site geflesjt

en nog steeds niks...

Zou ik kunnen proberen die multiplier op 7 of 7.5 te kleuren op de l* bruggen.. of gaat dat niet lukken?

//edit

zie zojuist dat ik dan bruggen moet gaan verbreken... no way dat ik dat doe :)

Verwijderd

maar.......werk dat wel??...kan ik dan misschien es gaan proberen... >:)

• sebasel

sebasel

ik vindt het gewoon vreemd op mijn abit kt7raid draaide hij gewoon 1000mhz en nu alleen maar op zijn standaard 700mhz
dan ligt het volgens mij niet aan de cpu maar aan het mb !!!

Pagina: 1