Toon posts:

Dreamcast emulator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er inmiddels al een werkende DC emulator voor de pc?
Welke tweaker heeft hier ervaring mee?

ps
Ik heb met de search al veel vergelijkbare, oudere topics gevonden, maar dat gaf mij niet veel hoop..
Gezien de razendsnelle vooruitgang qua computerkracht, inventariseer ik vandaag de stand van zaken maar weer eens..

Verwijderd

Is er nog niet maar ik denk wel dat je volgende week al een XBOX emu kan downloaden >:)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Mja, maar een Xbox gebuikt pc onderdelen... de DC niet

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

DC draait op WinCE :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

De Dreamcast is een hele andere machine dan de XBox, de XBox is praktisch een pc, de Dreamcast is praktisch een arcademachine.
De XBox emulator zal binnen korte tijd wel te downloaden zijn.
..En aangezien er nog geen eens een PSX emulator is die voor de volle 100% werkt lijkt me het sterk dat er al een "werkende" DC emulator is.

Dreamcast kicks ass!! ..'k speel nog vaak genoeg Resident Evil CV, Crazy Taxi2, Soul Calibur en Sonic Adventure :)

Verwijderd

Topicstarter
En Nightmare? das dus ook niks?? Heb ik net de iso van Virtua Tennis 2k2 binnengesleept :(

Verwijderd

lijkt me echt wel vet je vet een X-Box emu !

ken ik tenminste Munch speel'n dan heb ik de hele Oddworld reeks uitgespeelt :P

sorry ging over DC....

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/person/director.gifNightmare is fake!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:20

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 19 november 2001 01:22 schreef Acolyte57 het volgende:
DC draait op WinCE :)
De DC KAN WinCE draaien. De meeste games gebruiken het echter NIET!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Idd, bijna geen game op de DC maakt gebruik van Windows CE, zegt genoeg lijkt me :)
Pagina: 1