wie speelt dit spel en kan mij uitleggen wat ik moet doen in die arena waar je rondvliegt..
ik snap er niks van
ik snap er niks van
het spel is zeer gaaf...Op zondag 18 november 2001 23:25 schreef Nosfer@tu het volgende:
is het spel wat?
offtopic:
wat heb je nou weer voor een irritant gifje?![]()
nope.Op zondag 18 november 2001 23:28 schreef Nosfer@tu het volgende:
heb je een goeie link waar ik meer info van de game kan krijgen?
There is no magic.
Verwijderd
NOu met je handen... Kut spel Kut harry potterOp maandag 19 november 2001 02:54 schreef hazes het volgende:
[..]
hoe moet je die vangen?
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Uhm --- ja. Hij zou natuurlijk ook fantasy voor volwassenen kunnen gaan lezen ipv fantasy voor kinderen. En ja, ik heb twee delen gelezen. Best grappig, maar kinderboeken; ik snap niet dat het zo'n hype is onder volwassenen, want er is echt wel veel betere fantasy te verkrijgen.Op maandag 19 november 2001 08:23 schreef -Muppet- het volgende:
Ik merk nu alweer dat Hazes het boek niet heeft gelezen. Slecht slecht . . . .
Heb je wat te doen in het weekend.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
www.harrypotter.comOp maandag 19 november 2001 15:12 schreef emingee het volgende:
iemand een URL?
Harry PotterOp maandag 19 november 2001 15:36 schreef emingee het volgende:
das niet van de geem... toch? ik heb rondgekoekt eneh geen geem te zien
Ik ben LotR ook al voor de 3e keer aan het lezen hoor. En ben in deel 5 van de Wheel of Time. Deel 3 van de discworld serie en heb Guide to the Galaxy ook al gelezen.Op maandag 19 november 2001 12:08 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Uhm --- ja. Hij zou natuurlijk ook fantasy voor volwassenen kunnen gaan lezen ipv fantasy voor kinderen. En ja, ik heb twee delen gelezen. Best grappig, maar kinderboeken; ik snap niet dat het zo'n hype is onder volwassenen, want er is echt wel veel betere fantasy te verkrijgen.
Verwijderd
Verwijderd
iemand?Op maandag 19 november 2001 18:42 schreef hazes het volgende:
VERDOMME!
nu zit ik weer vast...
ik moet op zoek naar ingredienten..en die kan ik ook wel vinden maar ik kan niet verder?
ik ben in kerkers maar ik blijf het zelfde rondje lopen
dit is het gedeelte dat je zo'n geest snel achter na moet gaan anders sluit de deur...
Ik dacht meer aan Hobbs, Jordan, Goodkind en Martin eigenlijk.ZO zit het
nr 1 fantasy schrijver: Raymond E Feist
Yeah! Torment forever!nr 1 fantasy PC-game: Planescape torment
Dat is een grap?nr 1 fantasy spel: (A)D&D
Hobb is GOED, maar feist is beter, welke boeken heb je van hem gelezen LD ??Op dinsdag 20 november 2001 13:31 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Hobbs, Jordan, Goodkind en Martin eigenlijk.
Verwijderd
Verwijderd
Je moet die geest achterna gaan door de deuren en dan kun je zo'n gargoyle met Lumos betoveren en dan gaat er een gang open naar de volgende uitdagingOp maandag 19 november 2001 18:42 schreef hazes het volgende:
VERDOMME!
nu zit ik weer vast...
ik moet op zoek naar ingredienten..en die kan ik ook wel vinden maar ik kan niet verder?
ik ben in kerkers maar ik blijf het zelfde rondje lopen
dit is het gedeelte dat je zo'n geest snel achter na moet gaan anders sluit de deur...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq