Ik zou graag wat ervaringen willen horen met wanadoo adsl basic, ik overweeg dit ( maar mischien is een upc kabelverbinding toch nog leuker
)
Volgens mij kun je nog beter 'wanadoo adsl' nemen dan 'upc chello'. Maar zit er zelf ook tegenaan te hikken. Je kunt je misschien beter afvragen welke adsl-aanbieder je neemt. Volgens mij ga meer succes hebben met xs4all of zo...Op zondag 18 november 2001 23:14 schreef Freak by nature het volgende:
Ik zou graag wat ervaringen willen horen met wanadoo adsl basic, ik overweeg dit ( maar mischien is een upc kabelverbinding toch nog leuker)
Bij wanadoo krijg je nu nog 300 gulden terug, dat maakt natuurlijk wel iets voordeliger
.
Maarja wat is nu beter
Maarja wat is nu beter
Afgaande op andermans ervaringen met Wanadoo en mijn ervaringen met Chello zou ik zeker voor Chello gaan. Wat de aansluitkosten in beide gevallen zijn weet ik niet (ten tijde van mijn aanvraag was het gratis inclusief een netwerkkaartje) maar dit zou ook zeker geen doorslag mogen geven. Belangrijkste is natuurlijk snelheid en kwaliteit.
Geen klachten van mijn kant, behalve toen ze mij afgesloten hadden wegens het niet kunnen afschrijven van 2 rekeningen (op zich heel begrijpelijk, maar het duurde 2 dagen voor ze me konden vertellen waarom ik afgesloten was). Chello is vaak vele malen sneller. Voor het surfen zal het weinig uitmaken, maar indien je veel leecht is dat natuurlijk een pré !
Geen klachten van mijn kant, behalve toen ze mij afgesloten hadden wegens het niet kunnen afschrijven van 2 rekeningen (op zich heel begrijpelijk, maar het duurde 2 dagen voor ze me konden vertellen waarom ik afgesloten was). Chello is vaak vele malen sneller. Voor het surfen zal het weinig uitmaken, maar indien je veel leecht is dat natuurlijk een pré !
The Flat Earth Society has members all around the globe.
kan je naar mij weten beter wanadoo premium nemen
kabel met com21 modem, 99 piek per maand met
64 kB/s down
16kB/s up
goede prijs snelheid verhouding vind, dat haal je ook gewoon op snelle servers
adsl is volgens mij ook duurder met aansluiting
kabel met com21 modem, 99 piek per maand met
64 kB/s down
16kB/s up
goede prijs snelheid verhouding vind, dat haal je ook gewoon op snelle servers
adsl is volgens mij ook duurder met aansluiting
Pagina: 1