Toon posts:

hp scanner 3400 c onder xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een scanner hp scanjet 3400c. op mijn computer heb ik pas XP geinstalleerd en nu wilde ik mijn scanner op mijn computer aansluiten. Xp herkende de scanner meteen, dus ik dacht das gaat gesmeerd. niet dus , als ik ging scannen , kreeg ik alleen zwart beeld . ik heb alle instellingen nagekeken en kon nog nix vinden waarom. nu ben ik naar de site van hp gegaan voor een driver te installeren voor xp . na hem gedowload te hebben en geinstallerd deed hij het helemaal niet meer.

WIE KAN ME MET DIT PROBLEEM HELPEN AUB!
groeten Ron

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

Kijk ff bij Hp op de site, voor zowel de drivers als voor Precision scan LT hebben ze upgrades, ik had de zelfde uitdaging met mijn 3300c

success

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

Verwijderd

Topicstarter
heb hem nu weer aan de praat , maar weer alleenmaar zwarte scans. heel vaag

Verwijderd

troost je ,...

je bent niet de enige,... ik heb de scanner om die reden al verkocht,...

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand nog een oplossing weet hoor ik het graag, maar heb alvast een mailtje gestuurd naar Hp, want ik wordt er helemaal gek van.

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 23:42 schreef qwerty5678 het volgende:
Als iemand nog een oplossing weet hoor ik het graag, maar heb alvast een mailtje gestuurd naar Hp, want ik wordt er helemaal gek van.
hah, alsof die lui driversupport geven :D Maarre, toch wel vaag dat het niet werkt trouwes... mijn 3300C werkte zelfs zonder drivers in 1x goed in winxp.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 21:56
Is t al goedgekomen? Ik wil morgen met een vriendin juist deze scanner voor haar halen, omdat t de enige betaalbare paralelle scanner is die met xp drivers komt, en hij is nog merk ook.
Maar dan moet ik wel weten of tniet tot de categorie "beruchte hardware" behoort...

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 16:47
Ik heb een Scanjet 3200C en die doet het prima hoor ook een parallel poort scanner :)

Verwijderd

hiero doet men 34000c scanner het ook niet... maar afwachten op nieuwe drivers ;(

Verwijderd

Sorry dat ik zo'n oud topic schop maar ik krijg mijn 3400 c met geen mogenlijkheid aan de praat onder XP ook niet met de beschreven stappen en ik moet nog al erg dringent iets scannen.

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 21:33
'k heb sinds vorig weekend ook'n 3400c .. no probs in XP.
Werd dadelijk herkend, wel niet de meegeleverde drivers installen.

Er is trouwens een driver update uit op WindowsUpdate.

Wel via USB aangesloten.

This space intentionally left blank.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

• dogmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 08:06
mmm mijn 3400 deed het meteen nadat ik xp geinstalleerd had zonder probs...

Verwijderd

het schijnt een probleem te zijn als je XP installeerd op een schone HD, maar niet als je een upgrade hebt gedaan.
Zelf heb ik ook problemen met m'n scanner, ik vindt dit *niet* fijn...

Ik heb met de helpdesk gebelt en ze hebben me nieuwe drivers opgestuurd, maar zonder resultaat, nog steeds dezelfde problemen :(
Pagina: 1