Ik zit nu in level 4 met Doom, alleen het lijkt wel of daar een bug ofzo in zit?? Meteen aan het begin van het level is er een deur voor je.. Tot die deur is er nog niks aan de hand. Zodra ik die deur door ben kan ik nog alleen met de chaingun schieten en verder niet.. Bij elk ander wapen gaat ie direct terug naar de chaingun als ik probeer te schieten. Als de kogels voor de chaingun op zijn kan ik alleen nog slaan, en bij alle andere wapens gaat ie meteen weer terug naar de chaingun.. Level 4, op laagste niveau.. Iemand anders nog die hier al voorbij is, of dit probleem ook heeft?? Thanx.
Yepz, lots of it..Op maandag 19 november 2001 22:01 schreef polaris het volgende:
Heb je nog wel munitie voor de andere wapens?
Verwijderd
ut zou wel vaag zijn als het een bug is...
leg dat dan maar eens uit in de winkel
en vriend van mij heeft het spel ook al uitgespeeld en heb ik er verder niet over gehoord ofzo
leg dat dan maar eens uit in de winkel
en vriend van mij heeft het spel ook al uitgespeeld en heb ik er verder niet over gehoord ofzo
Verwijderd
leen anders een ander spel van iemand die je kent installeer die en zet de save games van het spel wat je nu hebt erbij dan kan je kijken of het aan je pc ligt of het het spel is das wel zo makkelijk anders check je heel je pc en ligt het aan de cd-romOp maandag 19 november 2001 22:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yepz, lots of it..
Check topic, tis GBAOp maandag 19 november 2001 22:06 schreef Capitol_Gee het volgende:
[..]
leen anders een ander spel van iemand die je kent installeer die en zet de save games van het spel wat je nu hebt erbij dan kan je kijken of het aan je pc ligt of het het spel is das wel zo makkelijk anders check je heel je pc en ligt het aan de cd-rom
samegames overzetten op een gba?? hoe??
FlashapparaatOp maandag 19 november 2001 22:07 schreef BlackMage het volgende:
samegames overzetten op een gba?? hoe??
Verwijderd
eheh heb geloof ik iest gemist jaOp maandag 19 november 2001 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Check topic, tis GBA
Pagina: 1