Digidoc 5 andere functies geven?

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zou het mogelijk zijn de Digidoc 5 LCD te tweaken dat je er ook andere dingen mee kunt? Zoals Winamp plugins enzow? Ik wil een LCD maar die digidoc vin ik errug praktisch gewoon....die LCD is handig....

zoals ik in een ander topic al vroeg. hoe duur denken jullie dat LCD's verkrijgbaar zijn en daarmee doel ik op degene die met dat proggie werken dus ;)

Verwijderd

Ik was me eingelijk aan het afvragen of ik het LCD van de DD kon vervangen omdat ie zo slecht leesbaar is :(

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Hmmm.... die Digidoc wordt aangestuurd via een eigen stukje 'OS' wat in de DigiDoc staat.... Denk niet dat die makkelijk te veranderen is.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 22:38 schreef crashoverride het volgende:
Hmmm.... die Digidoc wordt aangestuurd via een eigen stukje 'OS' wat in de DigiDoc staat.... Denk niet dat die makkelijk te veranderen is.
Dissasambler ownage ! ;)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 21:48 schreef Cartman! het volgende:
Zou het mogelijk zijn de Digidoc 5 LCD te tweaken dat je er ook andere dingen mee kunt? Zoals Winamp plugins enzow? Ik wil een LCD maar die digidoc vin ik errug praktisch gewoon....die LCD is handig....

zoals ik in een ander topic al vroeg. hoe duur denken jullie dat LCD's verkrijgbaar zijn en daarmee doel ik op degene die met dat proggie werken dus ;)
Die LCD van de Digidoc is echt niet geschikt voor andere dingen. Zie er maar schijn van boven tegen aan, dan zie je alles staan. Dus alleen dat zou de display kunnen weergeven en niks anders :(

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Op maandag 19 november 2001 09:51 schreef Trigger het volgende:

[..]

Dissasambler ownage ! ;)
Lukt je niet.... Het staat op de ic's in de Doc :'(

• Cartman!
  • Niet online
jammer jammer jammer :'(

maar is die display echt zo slecht?
Ik zit erover na te denken dat ding te kopen op de hcc dagen

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ik zat er zelf ook aan te denken, maar je kan beter zelf een fan-busje maken en daar evt. een parallel LCD'tje bijzetten.

Je mobo heeft meestal zelf wel sensoren voor CPU-warmte en kast-warmte (die kan je weer uitlezen op LCD via en progje).

Gewoon iemand zoeken die een beetje kan solderen en wat schema's kan lezen en die vragen of hij je helpt. Dan heb je voor Fl 170,- wel een fanbus en een LCD'tje ipv. een digidoc 5.

Om nog maar niet te spreken van de zelf opgedane ervaring en de 'zelfbouw' trots.

"Ik heb lekker een Digidoc 5" "Nou en, ik heb hem zelf gemaakt ! :)"

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ja... Want wat je met een DigiDoc kunt doen, is ook wel zelf te maken met een LCD en wat handigheid :)

• Cartman!
  • Niet online
hardstikke leuk hoor, zelfbouw, maar dit is gewoon lekker en zoveel tijd en handigheid heb ik er nie voor....
Ik denk dat ik een DigiDoc 5 koop EN een LCD.

Wat ik me ook afvroeg is of ik me blauwe neon ereop kan aansluiten.... dat ik dus hem aan en uit kan zetten via dat menuutje.....ik denk zelf van wel :)

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Op maandag 19 november 2001 20:11 schreef Cartman! het volgende:
Wat ik me ook afvroeg is of ik me blauwe neon ereop kan aansluiten.... dat ik dus hem aan en uit kan zetten via dat menuutje.....ik denk zelf van wel :)
Ik denk het ook.
Aansluiten op een fan-header en drukken op de force-knop van de betreffende fanheader zal je lampje doen schakelen.
(Wel een geschikte temperatuur instellen anders floept vanzelf je licht aan)
Ik gebruik zelf een DD2 als beveiliging tegen niet functionerende waterkoeling.
Temp te hoog => DigiDoc denkt een fan aan te zetten => via relais wordt de voeding uitgezet, dus ook als de PC al hangt.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Cartman!
  • Niet online
Ik hoop dat ie nie al te duur is op de HCC Dagen als ie al verkocht word....wil er erg graag 1 maar meer dan F150,- wil ik er nie aan uitgeven gewoon, dat vind ik redelijk.

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 21:04 schreef Cartman! het volgende:
Ik hoop dat ie nie al te duur is op de HCC Dagen als ie al verkocht word....wil er erg graag 1 maar meer dan F150,- wil ik er nie aan uitgeven gewoon, dat vind ik redelijk.
Staat er een op Ebay duitsland
http://cgi.ebay.nl/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1297545756

Staat nu op DM 65,-

Maybe wil die hem wel naar Nederland verzenden :)

• Overspeed
  • Laatst online: 22-08 13:27
Op maandag 19 november 2001 22:32 schreef Chupa-Chups het volgende:

[..]

Staat er een op Ebay duitsland
http://cgi.ebay.nl/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1297545756

Staat nu op DM 65,-

Maybe wil die hem wel naar Nederland verzenden :)
Ik denk 't niet...
Koper betaalt de werkelijke verzendkosten. Wordt alleen verzonden binnen Duitsland.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 16:04
ok jongens misschien een beetje offtopic maar kan ik met een DD5 het voltage die de coolers krijgen instellen? Ik heb namelijk een cooler die nogal een pokke herrie maakt eraan hangt (6800 rpm) en die wil ik best wat slomer laten lopen d.m.v. lager voltage. Kan dit???
Thnx

MacBook Pro 14" 2021

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:26
Uhm, voor zo'n digidoc, moet je daar echt allemaal fans met rpm sensor voor hebben ?

• Overspeed
  • Laatst online: 22-08 13:27
Op maandag 19 november 2001 23:52 schreef paulmadejong het volgende:
ok jongens misschien een beetje offtopic maar kan ik met een DD5 het voltage die de coolers krijgen instellen? Ik heb namelijk een cooler die nogal een pokke herrie maakt eraan hangt (6800 rpm) en die wil ik best wat slomer laten lopen d.m.v. lager voltage. Kan dit???
Nope, alleen aan- of uitzetten.
Op maandag 19 november 2001 23:59 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Uhm, voor zo'n digidoc, moet je daar echt allemaal fans met rpm sensor voor hebben ?
Nope, niet nodig.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

mijn digidoc 3 dagen geleden binnen gekregen
ben er zeer tevreden over

vet apparaatje
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/spatjens/Koeler%20Op%20Processor%20temp.jpg

:P

Verwijderd

Is ook een vet ding, alleen jammer dat je voltages niet kan regelen van je fans :(

Verwijderd

weet iemand een goede nederlandse site waar een een van de dd serie kan kopen, liefts een goedkopen.
jaja, oc-shop heeft de dd5 maar die zoek ik niet.
Pagina: 1