ik snap er niks meer van :(

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• TheFugitive
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 17:00
ik wil Namelijk zo snel mogenlijk een nieuw Digitaal setje kopen en nu ben ik van di home cinemapacks afgezien omdat er toch wat meer kwaliteit zit in die losse reciever en DVD speler

als ik nu een vette receiver koop met DTS en 5.1 erop! moet er dan ook een decoder in je dvd zitten? zo nee wat moet er wel op die dvd zitten om hem digitaal naar je receiver te laten leiden? :)

ik zit te denken aan sony str 940 silver ik hoor hier alleen maar yamaha enz :( ik ben sony freak en ik neem aan dat het niet zo heel erg veel verschil in zit toch? wat het namelijk is ik wil zo veel mogenlijk zelfde merk 1 afstandbediening en geen gezeik met 30 afstandsbedieningen om alles te regelen :)

Tv word Jvc zo;n design ding!

maar nu moet het setje uit 1 merk bestaan dus : receiver en DVD boxen mag natuurlijk iets anders zijn! hoeft niet vet te klinken BV in computer termen hoeft geen geforce3 te zijn geforce 2 is mij goed genoeg zoiets :) :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Lees ff een van de 1748 andere topics die hierover gaan. Als je dan nog steeds niet wat wat je moet doen moet je maar terugkomen.

Dit topic is gesloten.