Ok ik wil dus wat leren van programmeren, websites-programmeren althans. Maar ik kan niks, niet eens een link invoegen
Nu hebbik weleens een Frontpage bekeken, maar ik heb weinig geduld,en ik wil de basics wel ff weten voordat ik zo een "API-proggie" gebruik. Nou hebbik op hardware gebied mijn 1e en belangrijkste stappen gezet via ons aller Thomas Pabst's hardware site. Dat was niet alleen handig, t was ook reteleuk
Is er niet zo een site voor W&G, dus eentje die PHP, MySQL, HTML, JScript etc. behandeld op een toegangkelijke manier, en ook met een beetje humor als 't kan? Of is deze materie daar pertinent ongeschikt voor?
wil je nou de basis leren of een proggie waar je makkelijk sites mee maakt?
basis! en als ik die ken, mag een WYSIWYG-proggie geen probleem zijn.
HTML Goodies; daar heb ik de beginselen van JS geleerd, en wordt op een leuke manier gebracht vind ik.
Intentionally left blank
Als je echt fanatiek bent, zou ik er ook wat boeken bij halen. Die zijn niet erg goedkoop, maar je hebt er vaak meer aan dan de meeste sites.
Koop eens een HTML boek, een goede, lieftst XHTML. Dan leer je de basic tags wel, en vast ook nog heel veel interessante niet-zo-bekende tags.
Suc6!
Koop eens een HTML boek, een goede, lieftst XHTML. Dan leer je de basic tags wel, en vast ook nog heel veel interessante niet-zo-bekende tags.
Suc6!
Yellow overhoort Yellow die zegt: "Ben jij no zo dom, of weet ik ook niet wat een THG is?"
|{ brrr }] |
Verwijderd
/me vindt Yellow niet dom, maar weet wel wat THG is.Op maandag 19 november 2001 00:46 schreef Yellow het volgende:
Yellow overhoort Yellow die zegt: "Ben jij no zo dom, of weet ik ook niet wat een THG is?"
Yellow en Yellow zouden het ook wel geweten hebben als ze ff zochten of nadachten.
(thg = tom's hardware guide)
* Yellow|A 
oke dan, da' wisten we niet
oke dan, da' wisten we niet
|{ brrr }] |
Hardware is voor mietjesOp maandag 19 november 2001 11:58 schreef Necromancy het volgende:
(thg = tom's hardware guide)
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
WYSIWIG = niet goed als je een beetje een goeie site in elkaar wilt zetten. veel WYSIWIG programmatjes genereren een hele hoop HTML die je niet nodig hebt en die de site dus erg langzaam maakt.
Bij dreamweaver is dit bijna niet meer het geval en bij microsoft word (ja daar kun je ook al websites mee bouwen) is het echt een ramp. Een kale pagina met een lege tabel is in Word al snel meer als 80 kb. Dat is dus not done voor een website.
Ik zou gewoon (net als ik zelf heb gedaan) HTML gaan leren en dan dreamweaver gebruiken om tabellen en clickable maps te maken. Ik heb als eerste deze site geraadpleegd: http://www.dsdelft.nl/html/ en het boek "HTML for the world wide web" van Elizabeth Castro en daarna "The JavaScript Bible 3rd edition" van Danny Goodman voor het JavaScripten.
Ow ja, en ik snap de link tussen THG en HTML niet, wat heeft HTML met hardware te maken???
Bij dreamweaver is dit bijna niet meer het geval en bij microsoft word (ja daar kun je ook al websites mee bouwen) is het echt een ramp. Een kale pagina met een lege tabel is in Word al snel meer als 80 kb. Dat is dus not done voor een website.
Ik zou gewoon (net als ik zelf heb gedaan) HTML gaan leren en dan dreamweaver gebruiken om tabellen en clickable maps te maken. Ik heb als eerste deze site geraadpleegd: http://www.dsdelft.nl/html/ en het boek "HTML for the world wide web" van Elizabeth Castro en daarna "The JavaScript Bible 3rd edition" van Danny Goodman voor het JavaScripten.
Ow ja, en ik snap de link tussen THG en HTML niet, wat heeft HTML met hardware te maken???
.
[ Voor 98% gewijzigd door Underscore op 05-12-2012 14:55 ]
.
[ Voor 100% gewijzigd door Underscore op 05-12-2012 14:56 ]
Verwijderd
Iedereen praat hier in zichzelfOp maandag 19 november 2001 17:39 schreef Underscore het volgende:
Tegen wie heb je het Ktk?
Pagina: 1