Toon posts:

[CM] rubber window profiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen met een adres waar ik een rubber profiel kan vinden om mijn ruitjes in m'n kast te zetten?

Ik ben bij car-glass geweest maar die rubbers zijn 2,5 cm breed en dat is me wat teveel. Ik moet gewoon een H-profiel hebben van +/- 1-1,5 cm breed.

Tevens een rubber-profiel fabriek bezocht maar die vroegen 150 per meter en zo'n enthousiaste modder ben ik nou ook weer niet.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Hmmm... maybe een Let's-buy-it-together actie starten?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Naar een auto/caravan garage gaan en vragen of ze dat rubber hebben, meestal hebben ze dat wel.

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 21:38 schreef crashoverride het volgende:
Hmmm... maybe een Let's-buy-it-together actie starten?
Of met z'n allen naar de HCC gaan :P

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

heb je al bij de regenboog geinformeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas hebben ze bij geen van de zeven caravangarage's in Apeldoorn het profiel dat ik wil hebben, wel hebben ze U-profielen maar daar begin je zo weinig mee.
Car-glass heeft dus wel rubber maar te breed en voor 10,- de meter (dat kan dus nog)

Verwijderd

mjah.. ikzelf heb ook een window.. alleen dan zonder rubberen rand.. veel mooier zo.. (is wel p'cieser zagen en veel schuren.. :P)

Verwijderd

Ik moet mijn raampje er nog inzetten maar ik ga dat raampje voorzien van magneet stripjes zodat ik niet steeds de kast open hoef te schroeven als ik wat moet verander :) gewoon het raampje eraf halen :P

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
uit de geweldige search.

Rubberindustrie Eindhoven BV
Hg Zyde 25
5626DC Eindhoven
Tel: 040 2904999
Fax: 040 2904995

Sinlath | Opinions may contain latency

Pagina: 1