Ik wil dus een goedkope, maar goede digitale camera. 2,1 MPixels is genoeg. Nu kan ik goedkoop aan deze HP komen, maar levert deze ook een goede beeldkwaliteit??
Ik ben ook beniewd naar wat pics van deze cam, vooral onder donkere omstandigheden zoals Discotheken e.d. omdat ik daar foto's wil gaan maken... de Fuji A201 lijkt me ook erg goed?
Verwijderd
Hoed er wel rekening mee dat ie geen optische zoom heeft...Op maandag 19 november 2001 15:48 schreef thefirstikke het volgende:
Ik ben ook beniewd naar wat pics van deze cam, vooral onder donkere omstandigheden zoals Discotheken e.d. omdat ik daar foto's wil gaan maken... de Fuji A201 lijkt me ook erg goed?
ey tnx, ik had al zitten zoeken in dat topic maar kon niets vinden op c318Op dinsdag 20 november 2001 09:08 schreef ---X2--- het volgende:
Tsjek [topic=290204/1/250] en dan de replies van Actieman...
Ik kom er wat laat mee..... (gelukkig nieuwjaar trouwensOp maandag 19 november 2001 15:15 schreef ---X2--- het volgende:
Prima camera, werd in de C!T uitstekend getest...
En ik heb iets vaags gehoord over een nieuwe firmware... wist niet dat dat bij digicams ook kon...
I love watercooling
* actieman weet niets van nwe firmwareOp dinsdag 01 januari 2002 20:28 schreef Garrett het volgende:
[..]
Ik kom er wat laat mee..... (gelukkig nieuwjaar trouwens) maar heeft iemand een URL naar dat C!T artikel of staat het niet op internet?
En ik heb iets vaags gehoord over een nieuwe firmware... wist niet dat dat bij digicams ook kon...
I’m not like the OTTERS
Ja hoor. Ik heb dan wel een Photosmart 715 maar daarvan is de firmware 100% zeker te upgraden! (geld niet alleen voor dit merk/model)
Mag ik misschien weten waar je die dan vandaan hebt?Op dinsdag 01 januari 2002 20:51 schreef dominator het volgende:
Ja hoor. Ik heb dan wel een Photosmart 715 maar daarvan is de firmware 100% zeker te upgraden! (geld niet alleen voor dit merk/model)
I love watercooling
kan ook nog niets vinden... ben benieuwd, misschien fixen ze nog eens het probleem met de tijd en datum die niet bewaard wordt zonder batterijden 
of het uitzetten van de cam terwijl je nog een foto aan het opslaan bent = compact flash formateren
of het uitzetten van de cam terwijl je nog een foto aan het opslaan bent = compact flash formateren
I’m not like the OTTERS
Ben nog geen update's tegengekomen. Niet zo gek aangezien de camera rond november vorig jaar geintroduceerd is door HP. Maar in een web-update proggie van HP zelf checkt ie voor nieuwe firmware's voor die camera. Is dus iets voor de toekomst....Op dinsdag 01 januari 2002 22:11 schreef Garrett het volgende:
[..]
Mag ik misschien weten waar je die dan vandaan hebt?
Pagina: 1