Ik moet morgen Win2k server met exchange installeren ..moet ik nou eigenlijk nog ergens op letten bij het installeren van win2k ..moet ik bepaalde onderdelen wel of niet installeren?? en dan daarna gewoon exchange installeren en klaar is kees? (ik kan al wel een (heeeeel) klein beetje werken met exchange maar die server was al netjes geinstalleerd door iemand anders) ...De server draait maar met 3 pctjes in een netwerkje en het hoeft geen speciale dingen te kunnen.
Wat ik eigenlijk ook wel wil weten is hoe je met exchange een gezamenlijk adressenbestand en agenda krijgt ..gewoon dat ie in die sidebar van oulook staat bij iedere user. Ik kan wel een gezamenlijk een soort takenlijstje maken maar dat is niet de bedoeling.. en ik kan ook wel in alle andere mappen van andere users kloten maar er moet dus echt een gezamenlijk adressenbestand en agenda zijn ....kan dat?
Wat ik eigenlijk ook wel wil weten is hoe je met exchange een gezamenlijk adressenbestand en agenda krijgt ..gewoon dat ie in die sidebar van oulook staat bij iedere user. Ik kan wel een gezamenlijk een soort takenlijstje maken maar dat is niet de bedoeling.. en ik kan ook wel in alle andere mappen van andere users kloten maar er moet dus echt een gezamenlijk adressenbestand en agenda zijn ....kan dat?