[C#] API docs

Pagina: 1
Acties:

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 12:05
Hey folks,

Ik ben op zoek geweest naar een soort API documentation voor C# (of .NET in het algemeen) zoals Java die kent (vergelijk: http://java.sun.com/j2se/1.3/docs/api/index.html).

Na lang zoeken kwam ik eerst al de language specification tegen.. En hoewel erg interessant, niet precies wat ik zocht.

Na NOG langer zoeken, kwam ik hem dan EINDELIJK tegen hoor.. De .NET Framework Class Library :7

"Nou, goh, leuk voor je." hoor ik je denken... Tja, waarom dit topic? Ik was aanvankelijk van plan te vragen of iemand een linkje had voor het spul dat ik zocht. ;) Dus, bij deze wil ik toekomstige C# programmeurs even van dienst zijn! :)

Aan de heren de moderators: misschien handig om in de FAQ op te nemen? De link voor de Java API Docs staat er ook tussen. :)

:Y)

En speciaal voor de search engine die niet van de term "C#" houdt, |:( nog even wat keywords. :P

C sharp c-sharp c# .NET API docs dox documentation reference

edit:

typo >:)

Verwijderd

Die info zit er toch ook bij als je de framework sdk los instaleerd?!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ja inderdaad, het is een beetje verstopt, maar het zit gewoon bij de SDK.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 20:30 schreef Yarvieh het volgende:
Yup

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 12:05
Hmmf :)
Jullie hebben gelijk.. Nu ik dus weet HOE HET HEET, kon ik het ook zo weer terugvinden in de docs die ik hier hij de SDK heb. Maar ja, algemeen probleem: weet waarnaar je moet zoeken. Dus, wat mij betreft, de tip blijft staan. *D

:Y)

• tus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07-2012

tus

Persoonlijk vind ik de Object Browser in de IDE veel beter werken dan een link.

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 20:30 schreef Yarvieh het volgende:
Ik heb het onder Win98 geinstalleerd (mag eigenlijk niet, ik weet het ;) ), maar dan kun je ze niet openen omdat de helpbrowser het niet doet ;( Dus heb je de online docs nodig...
Pagina: 1