Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Je kan wel ff iets langer w88 hoor.. 
Misschien de site van de maker?
ik ben een zeer ongeduldig mannetjeOp zondag 18 november 2001 20:47 schreef Lampie het volgende:
Je kan wel ff iets langer w88 hoor..
Verwijderd
En als je zo door gaat zul je het nooit vinden want dan wordt er een slotje op gezet.Op zondag 18 november 2001 23:30 schreef spooky2 het volgende:
up maar weer..
ik kan ut echt niet vinden
tja, moet ik dan doen? topic gewoon laten verdwijnen?
dan krijg ik ook niet echt wat ik zoek he...
Verwijderd
Jezus, probeer gewoon ff elke knop uit, lekker moeilijk zeg!Op zondag 18 november 2001 23:54 schreef spooky2 het volgende:
tja, moet ik dan doen? topic gewoon laten verdwijnen?
Ja, best moeilijk ja. Kan me voorstellen dat dat erg irritant is, terwijl er hier toevallig wel iemand kan rondlopen die het wel weet! Want als je ingame het niet zou merken als je een screenie maakt, dan moet je het dus elke keer checken door terug naar je OS te gaan en die folder te checken waar de screen in zou horen te komen om te kijken of de screen daadwerkelijk gemaakt is......Op maandag 19 november 2001 00:24 schreef Oord het volgende:
[..]
Jezus, probeer gewoon ff elke knop uit, lekker moeilijk zeg!
Ontopic: sorry heb geen antwoord
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat ie wat doet zodra ik op print screen druk (beeld staat ff stil), maar als ik na het gamen terug in windows kom dan kan ik werkelijk NERGENS iets vinden dat op de gemaakte screenshots lijktOp maandag 19 november 2001 00:45 schreef MICH2001 het volgende:
[..]
Ja, best moeilijk ja. Kan me voorstellen dat dat erg irritant is, terwijl er hier toevallig wel iemand kan rondlopen die het wel weet! Want als je ingame het niet zou merken als je een screenie maakt, dan moet je het dus elke keer checken door terug naar je OS te gaan en die folder te checken waar de screen in zou horen te komen om te kijken of de screen daadwerkelijk gemaakt is......
Ontopic: sorry heb geen antwoord
Spooky, je topics om de 3 kwartier omhoog trappen is irritant en je bereikt er niet echt wat mee. Voortaan niet meer doen dus aub.
Maar uhm, print screen maakt meestal een screendump dus ik zou eens kijken of je niet gewoon wat op je clipboard hebt staan.
En anders, zoek alle mappen van het spel door op je pc
.
Maar uhm, print screen maakt meestal een screendump dus ik zou eens kijken of je niet gewoon wat op je clipboard hebt staan.
En anders, zoek alle mappen van het spel door op je pc
ik heb ze gevonden
gisternacht om 2 uur
Pagina: 1