[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
ik denk dat je ze wel bij de doorsnee doe-het-zelf zaken kan halen?
voor de bovenkant heb ik wat gevonden bij intratuin bij de vijver afdeling. Kijk daar eens..
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Ja ....tussen de loodgieters spullen kijk naar gasnippels!!
Daar heb ik deze gevonden van koper!
Als je hem echt niet kan vinden kan ik er wel 1tje opsturen
Daar heb ik deze gevonden van koper!
Als je hem echt niet kan vinden kan ik er wel 1tje opsturen
Idd, ik heb bij de ijzerhandel van die verloopjes gekocht, werken perfect
Dat zeg ik, Gamma!Op zondag 18 november 2001 23:25 schreef AaroN het volgende:
Idd, ik heb bij de ijzerhandel van die verloopjes gekocht, werken perfect
oc-shop ging volgensmij die dingen ook verkopen, tenminste dat zeiden ze toen ik laatst (2 á 3 maanden geleden) kwam. maar ze gingen eerst nog testuh!!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ben zelf bij oc-shop geweest, maar hij heeft er niks over gezegd. Ik was het zelf ook vergeten te vragen, maar toch.Op zondag 18 november 2001 23:38 schreef ReseTTim het volgende:
oc-shop ging volgensmij die dingen ook verkopen, tenminste dat zeiden ze toen ik laatst (2 á 3 maanden geleden) kwam. maar ze gingen eerst nog testuh!!
Ik ga maar bij de doe het zelf zaak kijken, vanmiddag na werk, of morgen. Anders komt het van het weekend wel weer.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
je kan het ook proberen bij de plaatselijke aquarium zaak, daat is naar mijn idee de kwaliteit van alles ook nog iets hoger
Ik kom net bij de aquarium "boer" vandaan en ik heb me verloopjes! 15 piekkies in totaal. Dus het viel nog wel mee ook. Op naar het testen van mijn systeem!
Pagina: 1