Ik heb onlangs de pc geformateerd en windows 98 erop gezet. Maar wat ik nu heb is een erg trage internetverbinding. Ik heb @home gebeld en ze hebben het bevestigd.
Ik citeer "U heeft een erg slechte verbinding met het net. De verbinding wordt telkens onderbroken. Ik verbindt u door met een andere afdeling. Na 1,5 uur gewacht (ik had gebeld met mijn gsm
) te hebben heb ik maar opgehangen omdat ik al onderhand f 25,- aan telefoonkosten kwijt was. Daarna heb ik weer gebeld maar dan via huistelefoon. Eindelijk werd ik doorverbonden en ze zouden de modem resetten. Na half uur zou alles weer goed lopen. Nou jullie raden het al, het liep na een half uurtje even slecht. Ik heb alles geprobeerd, proxy aan/uit, automatisch script/explorer laten toewijzen enz. Ik heb ook een nieuw ip-adres aangevraagd. Nix helpt. Misschien een ervaren tweaker die mij kan helpen?
Ik citeer "U heeft een erg slechte verbinding met het net. De verbinding wordt telkens onderbroken. Ik verbindt u door met een andere afdeling. Na 1,5 uur gewacht (ik had gebeld met mijn gsm