USB doet raar...

Pagina: 1
Acties:

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
mijn usbpoort lijkt toch wel erg raar te doen.. Mijn Sidewinder FFB stuur wordt niet gedetecteerd, als ik 'n webcam aansluit en ik wil filmpje opnemen dan heb ik opeens niet genoeg bandbreedte (??) en bij mijn oude windows 98 installatie kon ik mijn toetsenbord opeens niet meer gebruiken als ik mijn muis usb aansloot.. Het geldt trouwens ook voor windows 2000 dat usb mal doet.. op dit moment lijkt alleen mijn muis te werken.. Kent iemand dit probleem en interessanter nog, weet iemand 'n oplossing? ik wil racen :( het heeft wel gewerkt ooit.

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• noshit
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Hardware specifieke drivers installeren / updaten. Kijk op de site van je moederbord

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ja kijk eens naar het aantal aangesloten apparaten ... ? ik hoor een toetsenbord, camera, muis, sidewinder... Toe maar... je hebt maar USB 1, en geen 2 kan inderdaad wel es vervelend worden, en USB vreet resources, als je die muis ook PS/2 kan aansluiten doe dat dan alvast eens, heb ikzelf ook.

Freelance tweaker

• Zeepoog
  • Laatst online: 29-07 13:55
Op zondag 18 november 2001 18:52 schreef D-Devil het volgende:
Ja kijk eens naar het aantal aangesloten apparaten ... ? ik hoor een toetsenbord, camera, muis, sidewinder... Toe maar... je hebt maar USB 1, en geen 2 kan inderdaad wel es vervelend worden, en USB vreet resources, als je die muis ook PS/2 kan aansluiten doe dat dan alvast eens, heb ikzelf ook.
nou, ik heb maar 2 usbpoorten, en omdat mijn muis er sowieso inzit, blijft mijn stuur over om ernaast te zetten, maar de webcam en stuur waren eigenlijk voorbeelden van apparaten die niet goed werkten, en die muis die het toetsenbord ontregelt, is heel raar, want het toetsenbord is gewoon ps2 aangesloten (dus niet usb).... hmmm.. ?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.