PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
idem
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Sorry jongens, maar ik ben er uit.
In ieder geval bedankt. Maar laat dit topic nog maar even open staan, want ik zal em uithalen nu.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ben ik weer. Ik heb nu een Goron mask en ben nu bij een of andere berg van ijs. Daarop kan je een hele grote goron zien zitten met je Lens Of truth. Nou blaast dat irritante beest mij telkens van het dunne looppad is.
Iemand ideen hoe je hier voorbij komt???
Iemand ideen hoe je hier voorbij komt???
Moest je daar niet iets fluiten ofzo?
EWN vragen moet je niet op GOT stellen, fiets gewoon naar www.gamefaqs.com
EWN vragen moet je niet op GOT stellen, fiets gewoon naar www.gamefaqs.com
Dan moet je gorons lullaby spelen dan valt ie in slaap en Fl*kkert ie van zijn berg af
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Aha, maar dat deuntje heb ik (nog) niet. Kijk wel even op gamefaqs. In ieder geval bedankt!
Np, Ik vond het geen slechte sequel maar ik vond ocrina of time beter...
Die muziekjes enzo in dat spel waren echt Super verslavend
Die muziekjes enzo in dat spel waren echt Super verslavend
Dat hele spel was superverslavend. Ik kreeg het met de kerst en daarna ben ik een hele tijd in de ban geweest van dat spel. Op een bepaalde manier dat ik er soms helemaal gek van werd zelfs...
Majora's Mask heb ik ook, maar dat heb ik misschien 3 keer gespeeld. Ik weet niet, ik vond het niet echt leuk. Vooral door dat weirde gedoe met die 3 dagen tijd die je hebt. Heel origineel, maar ik vond het irritant omdat je nou niet wist wat je nou gedaan had en niet..
Majora's Mask heb ik ook, maar dat heb ik misschien 3 keer gespeeld. Ik weet niet, ik vond het niet echt leuk. Vooral door dat weirde gedoe met die 3 dagen tijd die je hebt. Heel origineel, maar ik vond het irritant omdat je nou niet wist wat je nou gedaan had en niet..
Ja idd dat is echt super irritant voorla omdat...
W8 even voor de duidelijkheid... Ik heb zelf geen n64 ik huurde samen met een vriend is zo'n apparaat voor een weekend met ocrina of time. (Dom dom dom) Wij spelen... Hmm nee dat halen we niet... Nog een keer dit keer met walktrough.. weer niet... Nu moet het! 100 piek gelapt een week lang gespeeld hehe gehaald.
Maar toen de sequal kwam heb ik maar ven een virend meteen zo'n apparaat geleend voor een week met walktrough zo ben ik erdoorheen gekomen. Maar ik vond ocrina of time leuker..
Ik hoop heeel erg op een PC versie met supeerrr scherpe graphic... Ik ga maar is op zoek naar de juiste glide wrapper voor mijn gts2 pro en emulator
W8 even voor de duidelijkheid... Ik heb zelf geen n64 ik huurde samen met een vriend is zo'n apparaat voor een weekend met ocrina of time. (Dom dom dom) Wij spelen... Hmm nee dat halen we niet... Nog een keer dit keer met walktrough.. weer niet... Nu moet het! 100 piek gelapt een week lang gespeeld hehe gehaald.
Maar toen de sequal kwam heb ik maar ven een virend meteen zo'n apparaat geleend voor een week met walktrough zo ben ik erdoorheen gekomen. Maar ik vond ocrina of time leuker..
Ik hoop heeel erg op een PC versie met supeerrr scherpe graphic... Ik ga maar is op zoek naar de juiste glide wrapper voor mijn gts2 pro en emulator
En wat is je login en username?Op zondag 09 december 2001 12:21 schreef CyberTijn_ het volgende:
http://guides.ign.com/guides/1933/index.html
veel plezier ermee
Verwijderd
Wat begrijp je hier niet aan?Op zondag 09 december 2001 12:22 schreef Interstice het volgende:
[..]
En wat is je login en username?
The story you're trying to read is part of IGN's absolutely FREE Members-Only service. If you're receiving this page, you're not logged in with your IGN username.
Ooit gehoord van sarcasme?
nou dan moet je effe zo'n accountje aanmaken, dan kun je gewoon op die site komen
moest ik eerst ook doen...
is toch niet zo moeilijk of wel soms ?
moest ik eerst ook doen...
is toch niet zo moeilijk of wel soms ?
Hmm sarcasme is ook een moeilijk woord....
Het was een GRAPJE...
* Interstice is nooit te lui om het even uit te leggen
Het was een GRAPJE...
Verwijderd
Ik kan uit die zin echt niet opmaken als je een grapje maakte ja of nee.. Je kon net zo goed bloed serieus zijn.Op Sunday 09 December 2001 18:56 schreef Interstice het volgende:
Hmm sarcasme is ook een moeilijk woord....
Het was een GRAPJE...
Sarcasme geef je nog altijd aan met een smiley bv, netzoals je in IRL je stem verandert (tenzij het heel erg voor de hand ligt, dan doe je het niet, wat hier niet het geval is).
Sorry ds ik had niet begrepen dat je me wou helpen, ik vatte je post dus een beetje verkeerd op.
My humble excusses
My humble excusses
Pagina: 1