I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Ik snap niet dat ie je slave aanduid als beschikbare ruimte... Er staat toch een partitie op??
Volgens mij staat er ook een partitie op. Ik heb met fdisk niets aan die schijf gedaan.Op zondag 18 november 2001 18:36 schreef DizzyWeb het volgende:
Ik snap niet dat ie je slave aanduid als beschikbare ruimte... Er staat toch een partitie op??
Komt het doordat die schijf (slave) FAT32 is en de master NTFS?
Volgens mij moet dit niet uitmaken.
Verwijderd
Ooit gehoord van Partition magic?Op zondag 18 november 2001 18:31 schreef SindaPaus het volgende:
Ik heb net windows 2000 geïnstalleerd en heb mijn master hd gesplitst in 2 partities. Ik had van te voren mijn gebackupte data op mijn slave hd gezet.
Bij 'Computerbeheer' wordt nu de slave hd gezien als 'beschikbare ruimte' Ik wil nu op die hd een partitie maken. Ik kan er met de wizard voor kiezen om deze partitie niet te gaan formateren.
Als ik dit doe, kan ik dan weer bij mijn gebackupte data komen, of gaat alles verloren?
wie helpt, bvd.
Ja, om de donder heb ik daar wel van gehoord! Maar ik heb dat programme op de slave staan en daar heb ik geen toegang totOp zondag 18 november 2001 19:06 schreef JusticeFriends het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Partition magic?Moet je wel de nieuwe(re) nemen geloof 6.0 of hoger. Had mijn broer ook met Win2K
TIP, helaas wat te laat:
Om dit soort problemen te voorkomen heb ik een bootable CDROM met DOS en daarop alle benodigde tools.
Om dit soort problemen te voorkomen heb ik een bootable CDROM met DOS en daarop alle benodigde tools.
Verwijderd
Wist je dat er disk managers zijn?Op zondag 18 november 2001 19:27 schreef SindaPaus het volgende:
[..]
Ja, om de donder heb ik daar wel van gehoord! Maar ik heb dat programme op de slave staan en daar heb ik geen toegang tot. Ik vroeg me af of ik dit ook op de manier van W2k kon doen. Nu moet ik eerst Partition Magic weer ergens vandaan halen.
Anders zou ik ff daar naar zoeken en kijken of dat dat werkt?
Verwijderd
DOS en NTFS gaat niet echt werkenOp zondag 18 november 2001 19:33 schreef Raaptaar het volgende:
TIP, helaas wat te laat:
ik ben bang dat als je gaat partioneren dat je hoedan ook je data kwijt bent, of je moet het doen met een partie manager
succ6
edit foutje edit
Weet je nog hoe je broer het precies heeft opgelost? Ik heb nu Partition Magic 7.0 geïnstalleerd.Op zondag 18 november 2001 19:06 schreef JusticeFriends het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Partition magic?Moet je wel de nieuwe(re) nemen geloof 6.0 of hoger. Had mijn broer ook met Win2K
En nu ziet PM7 het als volgt:

Als ik bij die schijf op 'create' druk, krijg ik wel de melding dat Powerquest mij sterk aanraad dat ik eerst de data moet gaan back-uppen. Dus het is niet geheel save.
Wat moet ik doen?
Hmmmmm... Heb de gok toch maar genomen en heb met PM7 van disk 2, G: gemaakt mbv de functie create...
Disk 2 is niet geformateerd, maar de schijf wordt wel totaal leeg gezien!
Ik kan er gewoon data op zetten, maar mijn oude data kan ik niet meer zien
Ben ik nou al mijn oude data voorgoed kwijt?
Disk 2 is niet geformateerd, maar de schijf wordt wel totaal leeg gezien!
Ik kan er gewoon data op zetten, maar mijn oude data kan ik niet meer zien
Ben ik nou al mijn oude data voorgoed kwijt?
De Powerquest tools kun je rustig vanuit DOS opstarten, zelfs dan ondersteunen ze NTFS partities hoor !!Op maandag 19 november 2001 16:37 schreef revange het volgende:
[..]
DOS en NTFS gaat niet echt werken![]()
![]()
Ik denk dat je je data zowieso al kwijt was, anders had 2000 de data dorect al gezien.
Pagina: 1