Winamp als statbar-achtige balk??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 11:12

syserr

kangoeroe

Topicstarter
vraagje: is het mogelijk om winamp als balk te laten weergeven die altijd in beeld blijft zelfs als je je venster (van bv IE) maximaliseert? dat et een balk kan worden weet ik, ook dat je em "op always on top" kan zetten, maar in dat geval valt ie gewoon over al et onderstaande heen en mis je dus stukken van bv dat zelfde IE venster... iemand een oplossing in de vorm van een plugin oid?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan statbar je winamp aan laten sturen, en dan winamp zelf minimizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook een plugin voor winamp knopjes in je IE toolbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
betekend geen antwoord in dit geval dat et gewoon niet kan!? wil dus gewoon een balkje met die minimale versie van winamp, equalizer en playlist naats elkaar dat zich net zo gedraagt als bv statbar oid

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In statbar zit idd zo'n optie.
Of Sonique gaan draaien zit het standaard in het progje zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelklik op Winamp-venstertje (op de vensterbalk bovenin) en Winamp wordt een balkje. Als je dat combineert met 'Always on top' heb je precies wat jij wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 12:30 schreef Courage het volgende:
Dubbelklik op Winamp-venstertje (op de vensterbalk bovenin) en Winamp wordt een balkje. Als je dat combineert met 'Always on top' heb je precies wat jij wilt. :)
hmm, niet helemaal, want als je dan een venster opent en maximaliseert (zie m'n eerste post) valt dat erover heen, terwijl dat bij statbar (om et maar weer es als voorbeeld te gebruiken) niet zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Op dinsdag 20 november 2001 12:53 schreef syserr het volgende:
hmm, niet helemaal, want als je dan een venster opent en maximaliseert (zie m'n eerste post) valt dat erover heen, terwijl dat bij statbar (om et maar weer es als voorbeeld te gebruiken) niet zo is...
Wat je kan doen is:
- maak ergens (bv. in My Documents) een nieuwe lege folder aan
- sleep deze folder vanuit de verkenner naar de bovenrand van het scherm
- als het goed is verschijnt daar dan een lege "startbalk"
- rechtermuisknop op die balk:
> view -> small
> show text uitvinken
> show title uitvinken
> always on top aanvinken
- nu sleep je de onderkant van die balk naar boven, totdat ie paar pixels hoog is
- als het goed is maakt hij er nu zelf een bepaalde hoogte van...dit is de kleinste hoogte die je kan instellen
- nu zet je winamp in "always on top"-mode boven die balk
- maximize nu een window en die zal altijd onder die balk terecht komen

Waarschuwing:
Wanneer je de balk klikt zal winamp eronder verdwijnen.
Dit is op te lossen door winamp in de startbalk te selecteren, hij zal dan weer boven die balk verschijnen...

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 00:49
winampbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 12:53 schreef syserr het volgende:

[..]

Nou dan klopt er iets niet met je IE instellingen want bij mij werkt dat prima. :)
/edit : ah w8 : ik begrijp het nu beter. Je bedoelt een manier om je scherm in te korten eigenlijk zodat Winamp niets bedekt. Tja. Beetje zonde van al je ruimte eigenlijk, Winamp is zo klein en dan zou je een hele horizontale balk missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 14:25 schreef Idéfix het volgende:

[..]

Wat je kan doen is:
- maak ergens (bv. in My Documents) een nieuwe lege folder aan
- sleep deze folder vanuit de verkenner naar de bovenrand van het scherm
- als het goed is verschijnt daar dan een lege "startbalk"
- rechtermuisknop op die balk:
> view -> small
> show text uitvinken
> show title uitvinken
> always on top aanvinken
- nu sleep je de onderkant van die balk naar boven, totdat ie paar pixels hoog is
- als het goed is maakt hij er nu zelf een bepaalde hoogte van...dit is de kleinste hoogte die je kan instellen
- nu zet je winamp in "always on top"-mode boven die balk
- maximize nu een window en die zal altijd onder die balk terecht komen

Waarschuwing:
Wanneer je de balk klikt zal winamp eronder verdwijnen.
Dit is op te lossen door winamp in de startbalk te selecteren, hij zal dan weer boven die balk verschijnen...
thnx... het was ff wat aanklooien maar resultaat is vrij aardig en precies wat ik bedoelde, zal wel es een screenie posten...

edit:

het beloofde (layout verneukende) screenie
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/ESHTPSAPHHE

Pagina: 1