"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
betekend geen antwoord in dit geval dat et gewoon niet kan!? wil dus gewoon een balkje met die minimale versie van winamp, equalizer en playlist naats elkaar dat zich net zo gedraagt als bv statbar oid
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Verwijderd
In statbar zit idd zo'n optie.
Of Sonique gaan draaien zit het standaard in het progje zelf
Of Sonique gaan draaien zit het standaard in het progje zelf
Verwijderd
Dubbelklik op Winamp-venstertje (op de vensterbalk bovenin) en Winamp wordt een balkje. Als je dat combineert met 'Always on top' heb je precies wat jij wilt.
hmm, niet helemaal, want als je dan een venster opent en maximaliseert (zie m'n eerste post) valt dat erover heen, terwijl dat bij statbar (om et maar weer es als voorbeeld te gebruiken) niet zo is...Op dinsdag 20 november 2001 12:30 schreef Courage het volgende:
Dubbelklik op Winamp-venstertje (op de vensterbalk bovenin) en Winamp wordt een balkje. Als je dat combineert met 'Always on top' heb je precies wat jij wilt.
Wat je kan doen is:Op dinsdag 20 november 2001 12:53 schreef syserr het volgende:
hmm, niet helemaal, want als je dan een venster opent en maximaliseert (zie m'n eerste post) valt dat erover heen, terwijl dat bij statbar (om et maar weer es als voorbeeld te gebruiken) niet zo is...
- maak ergens (bv. in My Documents) een nieuwe lege folder aan
- sleep deze folder vanuit de verkenner naar de bovenrand van het scherm
- als het goed is verschijnt daar dan een lege "startbalk"
- rechtermuisknop op die balk:
> view -> small
> show text uitvinken
> show title uitvinken
> always on top aanvinken
- nu sleep je de onderkant van die balk naar boven, totdat ie paar pixels hoog is
- als het goed is maakt hij er nu zelf een bepaalde hoogte van...dit is de kleinste hoogte die je kan instellen
- nu zet je winamp in "always on top"-mode boven die balk
- maximize nu een window en die zal altijd onder die balk terecht komen
Waarschuwing:
Wanneer je de balk klikt zal winamp eronder verdwijnen.
Dit is op te lossen door winamp in de startbalk te selecteren, hij zal dan weer boven die balk verschijnen...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
Nou dan klopt er iets niet met je IE instellingen want bij mij werkt dat prima.Op dinsdag 20 november 2001 12:53 schreef syserr het volgende:
[..]
hmm, niet helemaal, want als je dan een venster opent en maximaliseert (zie m'n eerste post) valt dat erover heen, terwijl dat bij statbar (om et maar weer es als voorbeeld te gebruiken) niet zo is...
/edit : ah w8 : ik begrijp het nu beter. Je bedoelt een manier om je scherm in te korten eigenlijk zodat Winamp niets bedekt. Tja. Beetje zonde van al je ruimte eigenlijk, Winamp is zo klein en dan zou je een hele horizontale balk missen.
thnx... het was ff wat aanklooien maar resultaat is vrij aardig en precies wat ik bedoelde, zal wel es een screenie posten...Op dinsdag 20 november 2001 14:25 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Wat je kan doen is:
- maak ergens (bv. in My Documents) een nieuwe lege folder aan
- sleep deze folder vanuit de verkenner naar de bovenrand van het scherm
- als het goed is verschijnt daar dan een lege "startbalk"
- rechtermuisknop op die balk:
> view -> small
> show text uitvinken
> show title uitvinken
> always on top aanvinken
- nu sleep je de onderkant van die balk naar boven, totdat ie paar pixels hoog is
- als het goed is maakt hij er nu zelf een bepaalde hoogte van...dit is de kleinste hoogte die je kan instellen
- nu zet je winamp in "always on top"-mode boven die balk
- maximize nu een window en die zal altijd onder die balk terecht komen
Waarschuwing:
Wanneer je de balk klikt zal winamp eronder verdwijnen.
Dit is op te lossen door winamp in de startbalk te selecteren, hij zal dan weer boven die balk verschijnen...
edit:
het beloofde (layout verneukende) screenie

het beloofde (layout verneukende) screenie
Pagina: 1