Toon posts:

Hoe vaak bellen jullie de helpdesk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik bel net voor de 4e keer deze week de helpdesk om te vragen wat er met dat slome internet aan de hand is. Als antwoord krijg ik natuurlijk weer van zo'n wijze helpdeskmedewerker.. er word alles aangedaan meneer, heb geduld en ping 150 is helemaal niet zo heel hoog :(

Ik vroeg me af, hoevaak bellen jullie en hoe nuttig is het ? :)

ps. Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen maar omdat je de telefoon gebruikt om te bellen over het internet dacht ik hiero

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:29
In mijn hele leven (22 jaar) 1 keer gebeld naar een helpdesk ivm Mxstream maar zelf opgelost. Kon trouwens ook niet door Helpdesk worden opgelost. De man die ik aan de lijn had (tweede lijns) wist in ieder geval waar hij het over had.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Elke dag, soms meerdere per dag, heb het dan over de helpdesk van Chello Asd.
Is wel nuttig als je ze ziet als een soort correlatie-bureau. :+

Zie verder [topic=320781/1/25]

Verwijderd

kheb paar keer gebeld nu belk niet meer omdat t geld kost.. :+

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
heb 1x gebeld naar de @home helpdesk omdat de installateur het verkeerde modem had geinstalleerd |:( |:(
Dus na 12 uur --> verbinding weg :(

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nog nooit!!!

Oh, één keer omdat de webspace van @home het niet deed...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Met Superweb in het begin aardig wat, maar het was snel duidelijk dat ze a) niks wisten, en b) dat het geen ene fuck hielp.

En voor de rest paar keer KPN achter hun kont aangezeten voor mn Mxstream, en toen ik het had een paar keer XS4all omdat er problemen waren met de centrale.

Dat was gelukkig snel opgelost en voor de rest nooit meer gebeld, omdat XS4All gewoon een wereldprovider is (en mxstream gewoon superstabiel is :) )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:10

GaMbiNo

1337

1 keer :)

Dat was zo'n drama dat ik het nooit weer doe...Chello :r :r
Heb echt een uur in de wacht gehangen voor 0,22 per minuut :(

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

In het begin moest ik wel omdat de fout niet aan mijn kant lag maar bij Chello. Maar nu bel ik niet meer je krijgt toch maar weer steeds zo een onbenul aan de lijn die niets weet en mag. Meestal wacht ik ff en dan werkt chello weer.. Gelukkig komt dat niet vaak voor.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Ik heb me het eerste halfjaar van 2001 suf
gebeld om iemand van @home bereid te vinden
mijn probleem serieus te nemen (idioot slechte,
uitvallende internet verbinding) :r .

Toen eindelijk iemand de moeite nam om een monteur
langs te sturen wist die in één minuut een
onderdeeltje in het aansluitingspunt aan de muur te vervangen :)
en vanaf die tijd heb ik de razendsnelle internet-verbinding
waarvoor ik betaal en heb ik
dus -gelukkig- geen helpdesk meer nodig ;) !!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:08
Ik heb 1 keer naar @home gebeld omdat ik m'n verbinding na een format niet werkend kreeg.

Werd ik door een stappenplan begeleid, alsof ik een n00b was :)

Bleek het niet te werken omdat ik al die tijd een verkeerd CPXXXXX-a nummer had gebruikt...

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:52
Op zondag 18 november 2001 18:17 schreef k1ller het volgende:
Ik bel net voor de 4e keer deze week de helpdesk om te vragen wat er met dat slome internet aan de hand is. Als antwoord krijg ik natuurlijk weer van zo'n wijze helpdeskmedewerker.. er word alles aangedaan meneer, heb geduld en ping 150 is helemaal niet zo heel hoog :(
Goh, je hebt zeker ook chello ;)

Ik bel nu bijna om de 3 dagen naar chello en ze vertellen je leuk elke keer, "nee idd een ping van 300-800 is niet echt bespeelbaar, ik zal er een Call van aanmaken en die doorsturen naar de Technische Dienst, daarna zal u gebeld worden, of de problemen zijn opgelost"

...Paar dagen later, nix gehoord van Chello nl, dus ik weer bellen, na nog geen 50 minuten nemen ze op.. Ik zeg, julie zouden me terug bellen of mijn ping zou beter worden, geen van beide is gebeurt :( Medewerker: "O, u had wel terug gebeld moet worden, ik zal de Call opnieuw doorsturen naar de Technische Dienst en dan zal u wel gebeld worden..binnen 3 dagen. 8-)

nu weer 2 dagen later.. zal morgen maar weer eens bellen :9

Nu snap ik ook waarom het zo slecht gaat met UPC/chello, ze maken elke keer weer een nieuwe Call aan, maar er worden geen problemen opgelost. Ja dan bellen de mensen nog wel een keer naar 0800-nummer en dat kost ook weer geld voor hun :o

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb sonera (multikabel) maar tgaat wel ongeveer hetzelfde :(

• Marcj
  • Laatst online: 17:24
één keer een poging gewaagt tot, maar dat doe ik ook nooit weer ;)

Verwijderd

Ik heb pas 2 weken @Home internet en ik heb al 5 keer de helpdesk moeten bellen. Ik kreeg 4 verschillende oplossingen voor mijn probleem die het geen van alle oplosden. Morgen nog een keer proberen

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 13:28
ehm nog nooit eigenlijk. zullen we het zo ook maar houden
me chello verbinding is in orde nog geen probleem gehad >:)

Verwijderd

k bel niet meer, want als je een storing doorgeeft kost het je meer aan telefoontikken dan dat je eventueel terug zou kunnen krijgen aan abonnementsgeld...

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb maar 1x naar xs4all gebeld, en dat was omdat ik de beveileging niet goed had staan
En het andwoord had ik na met 5 personen te hebben gesproken :(

Verwijderd

kbel tegenwoordig niet meer, ut heeft amper tot geen zin.. :(

krijg alleen maar te horen dat het aan mijn pc ligt |:(

• Klovan
Op zondag 18 november 2001 20:38 schreef Schum1 het volgende:
kbel tegenwoordig niet meer, ut heeft amper tot geen zin.. :(

krijg alleen maar te horen dat het aan mijn pc ligt |:(
Kreeg ik ook te horen, ja misschien ligt het aan uw netwerkkaart |:( Terwijl ik zo 10 andere mensen op kon noemen die hetzelfde probleem hadden :Z

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 14:14

Boesjke

Excellent!!

Bel heeel af en toe als internet gewoon niet werkt of als het niet vooruit te branden is, maar meestal heeft het toch geen nut :(

Neen

• Klovan
Op zondag 18 november 2001 21:08 schreef Boesjke het volgende:
Bel heeel af en toe als internet gewoon niet werkt of als het niet vooruit te branden is, maar meestal heeft het toch geen nut :(
bij mij heeft het 1x nut gehad, toen hadden ze problemen met de DNS, bliksem ingeslagen...

dus ik bellen: Goh, julie hebben problemen met julie DNS zeg ik... andere kant: Ja, dat klopt, hoe weet u dat nou weer! ikke weer: Mag ik dan een andere DNS-server hebben die het wel doet, misschien 1 van een andere provider ofzo! Andere kant vertelde een nieuwe DNS-server en toen werkte het weer ;)

Verwijderd

Zo af en toe 'es.
Heb best positieve ervaringen (aardig en behulpzaam en zo), al hebben ze me nog nooit kunnen helpen :P

Maar ik trap er elke keer weer in: ik denk dan: zij werken op een helpdesk, dus ze weten vast meer dan ik.
Niet dus :+

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 22:34

Fisico

by Fabian

WOL destijds heel veel, zij wilde mijn abbo niet verlengen veel gezeur. PI eigenlijk zelden op mxstream install probleempje na en ook hier wat problemen met de rekeningen maar dat hoort niet direct bij de helpdesk lijkt me.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Cubix
  • Niet online
Nog nooit gebeld. Als je weet wat voor soort mensen al worden toegelaten voor een helpdesk ;(

Jullie (GOT) zijn mijn helpdesk! :)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 18:17 schreef k1ller het volgende:
heb geduld en ping 150 is helemaal niet zo heel hoog :(
is inderdaad niet hoog. :D

ik bel eens in de 2 weken nu ik er niet meer werk.

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
De laatste keer was op de dag van mijn adsl-aansluiting, (die overigens maaaaanden te laat werd aangesloten, en mij minstens 70 telefoontjes xs4all/kpn heeft gekost)

Maar!

Nu alweer bijna 6 maanden probleemloos aan het surfen met een getweakte alcatel modem, dus ik mag niet klagen :)

Like this yall...

Verwijderd

Ik bel regelmatig naar UPC.
Mijn Chello ligt er wel eens uit.
Gelukkig is de helpdesk nu gratis.

Sinds ik heb aangegeven dat ik deze storing regelmatig had,
hebben ze dit voor mij genoteerd.

Sinds die tijd: minder storingen.

Het helpt dus wel degelijk dat bellen.

• raas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 17:05

raas

kies je keuze

athome laat geen mobiele bellers meer toe op hun gratis nummer, maar dat weerhoudt mij niet om te bellen.
vooral dit weekend was het weer feest, meer dan 24 uur lag het eruit (groningen)

An eternity is very, very long, especially towards the end.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Voor pjoeterproblemen kijk ik, als ik er na heeeeeeeel lang prutsen en pielen niet uit kom, op GoT.

Voor tv, telefoon en internet: nooit want ik werk op de helpdesk :]

Verwijderd

>:) Sorry helpdesk wat is dat?? :?

Ik bel nooit meer met een helpdesk, de enigste keren was om te controleren dat het klopte dat ik geen signaal meer had..

:9 Over het algemeen weet een beetje tweaker meer dan een helpdesk medewerker! :7

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

4-5 keer. Alleen maar om te vragen wat er aan de hand was met mijn verbinding/mail.

Iig niet omdat ik iets niet wist :D

Verwijderd

/me belt eigenlijk nooit....

• active2
  • Laatst online: 17-07 21:56

active2

Google is your friend

* active2 belt te vaak naar een helpdesk toe... :(

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

Verwijderd

Toen chello nog een gratis 0800 nummer had heel vaak :P

Tegenwoordig een enkele keer als t langer dan een avondje bagger is

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35
nooit, ben altijd slim genoeg geweest tot nu toe :), wel word ik misbruikt als helpdesk door noobs bekenden vrienden en family :(

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Een keer Mxstream helpdesk gebeld om te vragen wanneer mijn DHZ pakket zou komen

• spok9
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Bel nooit een helpdesk, wordt je alleen maar gefrusteerd van omat ze veel dingen niet weten en omdat ze zo langzaam zijn :( Op GoT zoeken werkt veel beter ;)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Jullie zitten nou wel helpdeskers "af te zeiken" maar stel je eens voor met wat voor personen die te maken krijgen.

Van een kennis: die vent aan de telefoon kreeg maar niet door dat "rechtermuis klikken" iets anders is dan gewoon met je muis klikken..... en meer van zo'n gevallen.... :)

Ikzelf heb 1 keer naar de helpdesk gebeld... om me aan te melden.. dat ging namelijk sneller dan een formuliertje invullen en dan maanden wachten >:)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 13:08
Vroeger, toen ik nog wat jonger en onschuldig was heb ik 1 keer naar de helpdesk van Wish gebeld.

Nu uiteraard :D nooit meer!
Pagina: 1