Nu ik met een nieuwe ncurses-devel packet het configure probleem heb opgelost stuit ik nu op een volgend probleem tijdens het maken van mysql. Ik heb de search al gebruikt en bij google heb ik ook al gezocht maar niets gevonden wat op een oplossing leek. Ik krijg de volgende foutmelding:
Ik las alleen ergens dat het een yacc fout was en dat ik een rpm moest installeren van bison maar de fout zit hier dus in bison dus ik heb echt geen idee meer waar dit aan ligt.
Heeft iemand hier een ervaring van of liever nog een oplossing??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| /mysql\"" -DHAVE_CONFIG_H -I./../include -I./../regex -I. -I../include -I.. -I. -D_LARGEFILE_SOURCE -D_LARGEFILE64_SOURCE -D_FILE_OFFSET_BITS=64 -O3 -DDBUG_OFF -fno-implicit-templates -D_FILE_OFFSET_BITS=64 -c sql_yacc.cc /my/gnu/lib/bison/bison.simple: In function `int yyparse()': /my/gnu/lib/bison/bison.simple:692: Internal compiler error. /my/gnu/lib/bison/bison.simple:692: Please submit a full bug report. /my/gnu/lib/bison/bison.simple:692: See <URL:http://www.gnu.org/software/gcc/bugs.html> for instructions. make[3]: *** [sql_yacc.o] Error 1 make[3]: Leaving directory `/usr/local/mysql-3.22.32/sql' make[2]: *** [all-recursive] Error 1 make[2]: Leaving directory `/usr/local/mysql-3.22.32/sql' make[1]: *** [all-recursive] Error 1 make[1]: Leaving directory `/usr/local/mysql-3.22.32' make: *** [all-recursive-am] Error 2 |
Ik las alleen ergens dat het een yacc fout was en dat ik een rpm moest installeren van bison maar de fout zit hier dus in bison dus ik heb echt geen idee meer waar dit aan ligt.
Heeft iemand hier een ervaring van of liever nog een oplossing??
edit:
Ook zie ik veel virtual-memory fouten staan in die mailing lists maar dat is bij mij niet van toepassing. Draai hier op een 200 MMX met 64 MB EDO RAM.
Ook zie ik veel virtual-memory fouten staan in die mailing lists maar dat is bij mij niet van toepassing. Draai hier op een 200 MMX met 64 MB EDO RAM.