Toon posts:

LIVE! (ct4670) -- welke boxen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een CT4670.
Op de site van SB staat veel te weining info :(
(ik weet dus niet eens wat voor SBLIVE! dit is en dus ook niet of er een DD_5.1 decoder op zit!).

HELP!!! dussss ......

Ik heb er een S/P-dif-out kabeltje bijgekregen (moet je volgens mij op de EXT aansluiten) en die gaat naar een female-tulp toe ...

Welke boxen moet ik hier nou bij kopen als ik DD_5.1 geluid wil :? :? :? en op welke aansluitingen/kabeltjes moet ik letten?

thx!!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:36
Volgens mij is het een SB Live! Value en die ondersteunt standaard geen 5.1 geluid. Kijk even op de kaart of er een interne spdif connector opzit.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn weten is het idd een Live!Value ......
Erzit geen 'aparte' S/PDIF-IN op.... volgens mij kan je deze wel aansluiten via een van de pinnetjes onderaan de kaart :?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:36
Op zondag 18 november 2001 22:17 schreef Pieper het volgende:
Bij mijn weten is het idd een Live!Value ......
Erzit geen 'aparte' S/PDIF-IN op.... volgens mij kan je deze wel aansluiten via een van de pinnetjes onderaan de kaart :?
Ja, verschil tussen Value en 1024/Player/5.1/weetikveelwatvooreenkaartwantcreativeheefterzoveel is geloof ik het ontbreken van die pinnetjes op de kaart voor spdif in, dus je weet nu dat je een value hebt.
Als je dolby digital wil, dan kom je bij een setje als de dtt2500 of dtt3500 uit als je een Creative wil. Zijn ook nog zat andere setjes die vast beter zijn.
Ik had zelf ook een Live! Value en die heb ik verkocht en er een SB Live! 5.1 + dtt2200 voor in de plaats gekocht. Goed genoeg voor mij voor nu en dan een DVDtje. Dat was goedkoper dan een dtt2500 of een dtt3500.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan moet ik dus eerst mijn Live!Value verkopen (+/- 75 piek) en vervolgens voor plusminus 400 piek een SB 5.1 + DTS2200 kopen?
Is er geen goedkopere oplossing?

Verwijderd

dat kun je doen maar is volgens mij niet nodig. Je kunt die digital out gebruiken om bv de goedkopere dtt 2200 aan te sluiten.

Check hiervoor de manual van je Sb Live, staat ergens op de cd in pdf formaat. Wordt precies uitgelegd hoe je het moet doen.

Mocht je btw m niet hebben, die .pdf dan kan ik m wel mailen op verzoek

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 22:43 schreef Bandiet het volgende:
dat kun je doen maar is volgens mij niet nodig. Je kunt die digital out gebruiken om bv de goedkopere dtt 2200 aan te sluiten.

Check hiervoor de manual van je Sb Live, staat ergens op de cd in pdf formaat. Wordt precies uitgelegd hoe je het moet doen.

Mocht je btw m niet hebben, die .pdf dan kan ik m wel mailen op verzoek
Volgens mij heeft mijn SB Live!Value geen DTS Decoder aan boord :?
En volgens mij heeft de DTT2200 die ook niet ...

Anders zou het raar zijn dat Creative zo'n pakket met SB 5.1 Player + dtt2200 aanbiedt (zie: http://www.tweakers.net/pricewatch/18272)

OF op de geluidskaart OF in de boxen moet het geluid worden gedecodeerd, toch :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Inderdaad. Je moet dus de DTT2500 hebben (met Dolby digital decoder) of een analoog 4.1 setje kopen.

hier zijn al veel topics over geweest of lopen er. Kijk eens goed rond :)

Hint:

philips a2-500
Creative FPS1600/1800/1500
Labtec Pulse nogwat :P

Ga luisteren, idereen gaat elkaar toch tegenlullen :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.