Pingen servers in UT > Winroute stopt

Pagina: 1
Acties:

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De precieze omschrijving van m'n probleem staat in deze topic die inmiddels op slot maar ik heb het antwoord er niet kunnen vinden:

[topic=130512]

de portsmaps die in de laatste post genoemd werden heb ik geprobeerd, maar dat werkte niet

UT blijft steeds steken na het pingen van 38 tot 40 servers, nooit meer, nooit minder.
Dan blijkt dat de client ook geen internet meer heeft...
Na het restarten van de winroute engine werkt het pas weer

Winroute geeft dan als error: 'host 192.168.0.8 denied: Connection Limit Reached'

192.168.0.8 is het IP van de client

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
hmm, dit is de vraag toch heel anders formuleren dan in je vorige topic.

hierover is wel eens eerder een topic geweest, gebruik even de search. Het schijnt dat je ergens het maximaal aantal connecties van een client op je winroute server kunt instellen, maar ik heb nooit kunnen vinden waar dat zit. Register?

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 18:25 schreef valkenier het volgende:

gebruik even de search
al gedaan

oplossing niet gevonden :(

• Poiter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 14:54
Vanaf build 28 van winroute 4.1 geldt dat er standaard een connectie-limiet van 128 connecties per ip-adres is ingesteld:

Number of connections can be limited for each IP address. The default limit is 128 connections per IP address. New connections are then refused for this user until an older connection is closed. Adjustments can be made using the registry:
HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareTinysoftwareWinrouteNatAddressLimit

Dus voor UT, en ook sommige anders spellen en applicaties, zul je dit moeten verhogen. Welke waarde wel goed is is een kwestie van uitproberen. De nieuwe instelling gaat pas werken na herstart van Winroute-engine (misschien zelfs na restart van windows??) Laat anders nog ff weten welke waarde uiteindelijk wel goed werkt...

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 20:28 schreef Poiter het volgende:
Vanaf build 28 van winroute 4.1 geldt dat er standaard een connectie-limiet van 128 connecties per ip-adres is ingesteld:

Number of connections can be limited for each IP address. The default limit is 128 connections per IP address. New connections are then refused for this user until an older connection is closed. Adjustments can be made using the registry:
HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareTinysoftwareWinrouteNatAddressLimit

Dus voor UT, en ook sommige anders spellen en applicaties, zul je dit moeten verhogen. Welke waarde wel goed is is een kwestie van uitproberen. De nieuwe instelling gaat pas werken na herstart van Winroute-engine (misschien zelfs na restart van windows??) Laat anders nog ff weten welke waarde uiteindelijk wel goed werkt...
ingesteld op 10000 :)
het werkt nu!!! :)

thnx m8!