Ik check nog maar even mijn postcode, en in tegenstelling tot het resultaat van de check van twee maanden geleden, waar "januari 2002" uitkwam, komt er nu "december 2001" uit. Oftewel: best wel binnenkort, en dus ook nog de mogelijkheid om de 19%-korting binnen te halen (2 maanden gratis, daar komt het op neer).
Maar: geen linesharing, en ik zie "Houten" (10km. ten zuidoosten van Utrecht) nog niet in de planning staan. Dus, dat worden weer extra kosten.
Ook heb ik de keuze tussen een ethernet en een USB modem. Nu hoor ik wel eens wat negatiefs over die USB dingen, maar het bespaart je wel een paar tientjes op de modem, en natuurlijk een netwerk kaart. Stel dat ik die ethernetmodem neem, is het dan ook belangrijk dat je een beetje goede netwerkkaart neemt, en niet zo'n el-cheapo??
Zijn er ook nog een soort van inschrijfkosten bij Cistron, en omdat ik geen linesharing heb, moet ik dan dus elke maand gewoon bij KPN voor een extra lijn betalen??
Ok.. nu ff kort op een rijtje:
- heb geen linesharing
- wil cistron broadband 1024/512
- welke modem? kosten.
- welke kosten, naast abbo? (extra lijn? inschrijf?)
Dankjewel.
Maar: geen linesharing, en ik zie "Houten" (10km. ten zuidoosten van Utrecht) nog niet in de planning staan. Dus, dat worden weer extra kosten.
Ook heb ik de keuze tussen een ethernet en een USB modem. Nu hoor ik wel eens wat negatiefs over die USB dingen, maar het bespaart je wel een paar tientjes op de modem, en natuurlijk een netwerk kaart. Stel dat ik die ethernetmodem neem, is het dan ook belangrijk dat je een beetje goede netwerkkaart neemt, en niet zo'n el-cheapo??
Zijn er ook nog een soort van inschrijfkosten bij Cistron, en omdat ik geen linesharing heb, moet ik dan dus elke maand gewoon bij KPN voor een extra lijn betalen??
Ok.. nu ff kort op een rijtje:
- heb geen linesharing
- wil cistron broadband 1024/512
- welke modem? kosten.
- welke kosten, naast abbo? (extra lijn? inschrijf?)
Dankjewel.
Putting the bit in Biton since 1997