"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Da's toevallig, ik wou net weer eens klagen, maar dat hoeft dus niet meer
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
been there...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Posting van Beaves, waar ik me overigens geheel in kan vinden:
bug of zie ik dit verkeerd?
Hier wordt driemaal achter elkaar inzichtvol gemod maar steeds komen er 0 punten bij???Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, -0.80: Flamebait, -0.67: Overgewaardeerd, -0.57: Overgewaardeerd, +0.50: Interessant, +0.44: Ondergewaardeerd, -0.40: Overbodig, +0.36: Interessant, +0.33: Inzichtvol, +0.31: Inzichtvol, Totaal: 1.5 / 14x
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Volgens mij zij dat allemaal "+0 gemod" tags, of vergis ik me nou?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Geen bug, maar een scriptje van Femme dat zorgt dat moderaties die op vrijwel hetzelfde moment worden gegeven elkaar niet versterken. Als iemand bijvoorbeeld 0 gemodereerd en +1 inzichtvol geeft, worden die twee moderaties gemixed. Althans, zo werd het altijd hier uitgelegd, maar ik wil niet geloven dat dat drie keer achter elkaar gebeurd is.Op maandag 19 november 2001 01:01 schreef mr_a het volgende:
Posting van Beaves, waar ik me overigens geheel in kan vinden:
[..]
Hier wordt driemaal achter elkaar inzichtvol gemod maar steeds komen er 0 punten bij???![]()
bug of zie ik dit verkeerd?
De exacte uitleg is (volgens mij) hier nog nooit gegeven, alleen dat het een scriptje van Femme is als het gebeurd. Ik denk dus (vanaf nu) dat het scriptje anders werkt: als er op praktisch hetzelfde moment meerdere mensen dezelfde beoordeling geven, wordt er maar één doorgelaten en de anderen worden op 0 gezet...
Anyway, geen bug dus, maar een 'feature'
Never stop seeking what seems unobtainable...
* GiLeX zal de draad zo even van dichtbij gaan bekijken 
en eventueel de scores nog wat bijschaven.
en eventueel de scores nog wat bijschaven.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Interesting... inderdaad een mooi voorbeeld van een 'feature'Op maandag 19 november 2001 01:20 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Geen bug, maar een scriptje van Femme dat zorgt dat moderaties die op vrijwel hetzelfde moment worden gegeven elkaar niet versterken. Als iemand bijvoorbeeld 0 gemodereerd en +1 inzichtvol geeft, worden die twee moderaties gemixed. Althans, zo werd het altijd hier uitgelegd, maar ik wil niet geloven dat dat drie keer achter elkaar gebeurd is.
De exacte uitleg is (volgens mij) hier nog nooit gegeven, alleen dat het een scriptje van Femme is als het gebeurd. Ik denk dus (vanaf nu) dat het scriptje anders werkt: als er op praktisch hetzelfde moment meerdere mensen dezelfde beoordeling geven, wordt er maar één doorgelaten en de anderen worden op 0 gezet...
Anyway, geen bug dus, maar een 'feature'
Misschien is het in dit geval bij Beaves wel zo geweesd dat hij inderdaad even op +4 gestaan heeft, en dat hij daarom al die -1 overgewaardeerd's gekregen heeft. En dat toen zijn +1-en gecanceld werd dat hij ineens naar 0 ging ofzo, vanwaar de weg naar boven niet meer haalbaar is...
Pagina: 1