Microsoft + Rechtzaak+ "daar gaan we weer"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
In dit artikel is er een interessant stukjediscussie geinitieerd door Beaves.

Deze van Beaves staat nu op 0 en moet IMO op 2 of 3:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=402289

Deze mag van mij ook wel op 1:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=402290

Er wordt weer een beetje gemod aan de hand van het criterium of men het er mee eens is.

...

werk aan de winkel dus :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Da's toevallig, ik wou net weer eens klagen, maar dat hoeft dus niet meer ;)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

been there...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
draadje done :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Posting van Beaves, waar ik me overigens geheel in kan vinden:
Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, -0.80: Flamebait, -0.67: Overgewaardeerd, -0.57: Overgewaardeerd, +0.50: Interessant, +0.44: Ondergewaardeerd, -0.40: Overbodig, +0.36: Interessant, +0.33: Inzichtvol, +0.31: Inzichtvol, Totaal: 1.5 / 14x
Hier wordt driemaal achter elkaar inzichtvol gemod maar steeds komen er 0 punten bij??? :? :? bug of zie ik dit verkeerd? :?

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Volgens mij zij dat allemaal "+0 gemod" tags, of vergis ik me nou?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 19 november 2001 01:01 schreef mr_a het volgende:
Posting van Beaves, waar ik me overigens geheel in kan vinden:
[..]

Hier wordt driemaal achter elkaar inzichtvol gemod maar steeds komen er 0 punten bij??? :? :? bug of zie ik dit verkeerd? :?
Geen bug, maar een scriptje van Femme dat zorgt dat moderaties die op vrijwel hetzelfde moment worden gegeven elkaar niet versterken. Als iemand bijvoorbeeld 0 gemodereerd en +1 inzichtvol geeft, worden die twee moderaties gemixed. Althans, zo werd het altijd hier uitgelegd, maar ik wil niet geloven dat dat drie keer achter elkaar gebeurd is.

De exacte uitleg is (volgens mij) hier nog nooit gegeven, alleen dat het een scriptje van Femme is als het gebeurd. Ik denk dus (vanaf nu) dat het scriptje anders werkt: als er op praktisch hetzelfde moment meerdere mensen dezelfde beoordeling geven, wordt er maar één doorgelaten en de anderen worden op 0 gezet...

Anyway, geen bug dus, maar een 'feature' :P

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX zal de draad zo even van dichtbij gaan bekijken :)
en eventueel de scores nog wat bijschaven.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op maandag 19 november 2001 01:20 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Geen bug, maar een scriptje van Femme dat zorgt dat moderaties die op vrijwel hetzelfde moment worden gegeven elkaar niet versterken. Als iemand bijvoorbeeld 0 gemodereerd en +1 inzichtvol geeft, worden die twee moderaties gemixed. Althans, zo werd het altijd hier uitgelegd, maar ik wil niet geloven dat dat drie keer achter elkaar gebeurd is.

De exacte uitleg is (volgens mij) hier nog nooit gegeven, alleen dat het een scriptje van Femme is als het gebeurd. Ik denk dus (vanaf nu) dat het scriptje anders werkt: als er op praktisch hetzelfde moment meerdere mensen dezelfde beoordeling geven, wordt er maar één doorgelaten en de anderen worden op 0 gezet...

Anyway, geen bug dus, maar een 'feature' :P
Interesting... inderdaad een mooi voorbeeld van een 'feature' :P

Misschien is het in dit geval bij Beaves wel zo geweesd dat hij inderdaad even op +4 gestaan heeft, en dat hij daarom al die -1 overgewaardeerd's gekregen heeft. En dat toen zijn +1-en gecanceld werd dat hij ineens naar 0 ging ofzo, vanwaar de weg naar boven niet meer haalbaar is... :?

Pagina: 1