Toon posts:

windows XP auto reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik de auto reboot uit in Windows XP ? , gebeurt nog weleens dat me pc opeens reboot.

Verwijderd

Auto Reboot :?

Het schijnt toch waar te zijn, sorry ik kijk er ook vreemd van op. Hier kun je de oplossing vinden
[topic=320678/1/25]

Suc6

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
moet je naar deze computer gaan > rechtermuisknop > eigenschappen > geavanceerd > Opstart en herstelinstellingen

daar staat het tussen, bij systeemfouten vinkje bij automatisch opnieuw opstarten weghalen :)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:48
Heb je misschien hier het vinkje nog aan staan :?

Want als het vinkje aanstaat en windows loopt vast, dan start ie automatisch opnieuw op :7

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.m.schouten/op.jpg

edit: net iets te laat ;(

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijker kan niet.
Dank.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 21:35

RammY

Dát!

ga naar SYSTEEM EIGENSCHAPPEN (SYSTEM PROPERTIES) en klik op het tabblad GEAVANCEERD (ADVANCED) en klik daar op het vakje settings in STARTUP AND RECOVERY (OPSTARTEN EN RECOVERY) dan vink je AUTOMATICLY REBOOT (AUTOMATISCH HERSTARTEN) uit. had je zelf ook kunnen vinden... B-)

Deze advertentieplaats is te huur!

• 9nevermind9
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 11:01
volgens mij heb je een probleempje in je os of sluit je svchost af dan gaat die wel automatisch reboten maar dat is om beleiligings redenen

edit:
hmm dat andere kan natuurlijk ook :9

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

Verwijderd

Ik zou eerst even de search gebruiken, vind je daar niets mee kun je beter een nieuw topic openen waarin je duidelijk uitlegd wat er aan de hand is. En in WOS volgende keer posten uiteraard :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.