Toon posts:

MxStream ADSL Modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Tijdens het internetten met een ADSL modem (aangesloten op de USB en bijgeleverd bij het Mxstream installatiepakker) valt de modem vaak wel eens uit. De lampjes branden niet meer en zoals gebruikelijk valt de verbinding weg. Mijn oplossing is door de modem eerst eruit te pluggen er vervolgens weer erin te pluggen. De lampjes gaan weer opnieuw branden en binnen 2 minuten ben ik weer online. Het is erg frustrerend en het gebeurt soms vaker dan een andere keer. Weet iemand de oorzaak van dit probleem? Word ik misschien gehackt?

Alvast bedankt!!!

• snoei
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:52

snoei

kabels... :D

maken de stekkers wel allemaal goed contact??

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Welk OS draai je?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Mijn OS is Windows 98 second edition. Verder heb ik een firewall geinstalleerd. Zone Alarm.

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:20
denk dat het je adsl moden is ik heb zelf een ethernet modem en heb er geen problemen mee
anders moet je gewoon ff de help desk bellen en als zei het ook niet weten om een nieuwe adsl modem vragen

Verwijderd

Welk moederbord heb je?
het kan zijn dat je een USB filter moet installeren

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet echt bekend ben met dat soort gegevens. Ik zat net bij systeeminfo te kijken om informatie te zoeken over mijn moederbord. Wat bedoel je precies met een USB filter?
Pagina: 1