hoe maak ik een action waarbij het plaatje alleen resized als ie breder is dan 500px? dus als het maar 250 breed is moet er nix gebeuren...
Dat maakt niet uit... je hoort het wel als iemand een oplossing voor je heeft. Tis zondag, rustdagOp zondag 18 november 2001 17:17 schreef Phuq-R het volgende:
[..]
tsjah... ik moet het ff weten, want ik kan nu dus niet verder met mn pagina
daar doe ik niet aanOp zondag 18 november 2001 17:18 schreef OzBoz het volgende:
[..]
...Tis zondag, rustdag
deze reactie was te verwachten...Op zondag 18 november 2001 17:59 schreef nelis het volgende:
[..]
maar wij wel
weet dan echt niemand hoe ik ervoor kan zorgen dat photoshop eerst ff checkt of het plaatje al 500px breed is of niet?
Volgens mij zijn daar al zat topics over geweest. Duz een beetje zoeken zou wel is kunnen helpen..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
mooi, dan ligt het dus blijkbaar niet aan mijOp zondag 18 november 2001 18:00 schreef Phuq-R het volgende:
[..]
deze reactie was te verwachten...
als je nou gewoon ff rustig afwacht. of je het nou leuk vindt of niet, dat jij een deadline moet halen is niet ons probleem, tenminste, niet als we er niet voor betaald krijgen (like op got). verder is er idd wel wat met de search te vinden dacht ikweet dan echt niemand hoe ik ervoor kan zorgen dat photoshop eerst ff checkt of het plaatje al 500px breed is of niet?
Er klopt iets niet, wie quote Phuq-r nou in zijn 3e post?
De eerste 3 posts zijn vanzichzelf.
Is er wat getrashed of zo.
ja er stond nog een post tussen... die is weggehaaldOp zondag 18 november 2001 19:11 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Klopt.Op zondag 18 november 2001 19:11 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Pagina: 1