Je kan de C&C Total Warfare kit kopen.
Heb je C&C + addons, Red Alert + addens en ik geloof zelfs TB + addon. Kost rond de 50 gulden bij de Mediamarkt.
Heb je C&C + addons, Red Alert + addens en ik geloof zelfs TB + addon. Kost rond de 50 gulden bij de Mediamarkt.
50,- maar? damn ik meende wel wat meer...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
ik heb die cd's nog wel liggen voor je, speel de originele C&C toch niet meer, ik zie opeens overal pixels 
stuur maar een mailtje naar info@rexonium.nl en dan zien we wel verder
stuur maar een mailtje naar info@rexonium.nl en dan zien we wel verder
weet iemand toevallig hoe je de gold versie in win2k draaiende krijgt
Snik snik , ik had em maar ben em nu al 2 aar kwijt
.
Overal flyers opgehangen maar tevergeefs. HEEFT IEMAND MIJN CD ERGENS GEZIEN !!?.
Overal flyers opgehangen maar tevergeefs. HEEFT IEMAND MIJN CD ERGENS GEZIEN !!?.
Kenners weten waarom
Er is geen mediamarkt in mijn buurt.... Iemand een andere zaak?
De Bart smit heeft het geloof ik ook wel, probeer BOL.com anders ff.Op donderdag 22 november 2001 13:09 schreef Ruud P. het volgende:
Er is geen mediamarkt in mijn buurt.... Iemand een andere zaak?
nee, hehe
Ik heb the Covert Operations ook tweedehands gekocht bij Nedgame Groningen (20 piek ofzo). Maar dat was alweer een tijdje geleden. En wat is dat spel onmogelijk moeilijk, daar kunnen die nieuwe rts'sen niet aan tippen
.
Ik heb the Covert Operations ook tweedehands gekocht bij Nedgame Groningen (20 piek ofzo). Maar dat was alweer een tijdje geleden. En wat is dat spel onmogelijk moeilijk, daar kunnen die nieuwe rts'sen niet aan tippen
Pagina: 1