Ik heb dus al vanaf dat ik mijn nieuwe pc heb een probleem met mijn geluid. Bij mp3's doet hij het gewoon goed, geen problemen, maar als ik films/games afspeel dan begint het hele geluid te ratelen en te kraken (vooral bij stemmen). Het gekke is dat het niet aan de onboard sound ligt want ik had hem eerst met sb128 geinstalleerd en toen had ik precies hetzelfde nadat ik daar wat mee gekloot had (andere videokaart: intel 8mb dingetje, hierbij veranderde het probleem wel iets, het gekraak werd iets minder, alleen kwam er hier eigenlijk nog een probleem bij namelijk dat het geluid allemaal errug traag ging lopen. Ik had een mp3tje (jennifer Lopez-Aint it funny) opgezet om tegelijkertijd een spel te gaan spelen hierbij werd de stem van mevrouw lopez wel heel errug traag een zwaar
). Hierdoor werd) en dus die onboard sound die nu naag aanstaat was het probleem nog niet verholpen
. Ik heb nieuwste drivers van zowel de videokaart als de onboard sound geinstalleerd.
Iemand suggesties voor wat ik zou kunnen doen??
mijn specs:
Ecs k7s5a
Tb1400
192 mb sdram (1 van 64 mb en 1 van 128, beide noname)
onboard sound
Voodoo3 2000 pci
onboard lan
Ik had dit probleem ook al in een andere topic geplaatst: [topic=323554/1/25] maar die is inmiddels alweer een eind weggezakt. Daar zei iemand dat ik misschien mijn bios moest flashen, maar ik wil eigelijk wel ff zeker weten of dit succes heeft want als het niet lukt zit ik met de gebakken peren!!
/edit probs met intel kaart was ik vergeten
Iemand suggesties voor wat ik zou kunnen doen??
mijn specs:
Ecs k7s5a
Tb1400
192 mb sdram (1 van 64 mb en 1 van 128, beide noname)
onboard sound
Voodoo3 2000 pci
onboard lan
Ik had dit probleem ook al in een andere topic geplaatst: [topic=323554/1/25] maar die is inmiddels alweer een eind weggezakt. Daar zei iemand dat ik misschien mijn bios moest flashen, maar ik wil eigelijk wel ff zeker weten of dit succes heeft want als het niet lukt zit ik met de gebakken peren!!
/edit probs met intel kaart was ik vergeten
For those about to rock, we salute you!