Toon posts:

Hoe maak je een BRIDGE.

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu loopt alles als een trierelier daar gaat het niet om maar als er meerdere users bij mij gaan uploaden(van mijn server) dan wil het nog wel eens gebeuren dat niet zo zeer de server traag word maar de verbingen.

Is dit nu op te lossen d.m.v. een bridge(twee netwerk kaarten).

Ik heb het eens geprobeerd maar met het zelfde default subnetmask kon ik niet meer op m'n domein inloggen ik denk dus zelf dat ik 2 subnetten moet creeren maar is dat ook het geval of kan het anders?

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

damn jij bent wel de meest active topicstarter die ik tot nu toe ben tegengekomen zeg :7

[ontopic]
geen idee :(
[/ontopic]

Hoi

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

* OldButNotSoWise zoekt even handboek, netwerken voor beginners.

Sorry maar als je zoveel vragen hebt is het misschien makkelijker een specifieke site daar voor te zoeken.

Maar een bridge, vrij simpel, twee netwerkkaarten, IP domeinen, elke kaart toevoegen aan een afzonderlijk domein.

Een software pakketje downloaden die zorgdraagt voor de bridging. (kan dus ook NT server OS of Novell zijn)

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

hmm ja... als je een oude pc over hebt (bijvoorbeeld een 486'je) kun je met FreeSCO daar een bridge van maken... enige vereisten voor die pc zijn het aanwezig zijn van:

1) 2 netwerkkaarten
2) een floppydrive (jaja :9)
3) 8 mb ram of meer

Hoi

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Als een 10 Mbps bridge voldoet heb je nodig :
- een computer, minimaal 286, minimaal 256 kByte RAM;
- PCBridge (zoeken op Internet);
- 2 netwerk-kaarten die door PCBridge ondersteund worden (SMC/3Com).
Ik heb er hier een tijdje eentje gedraaid als bridge tussen thinwire- en thickwire-segmenten, probleemloos.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

Topicstarter
Thanx for the support ik leer nog eens wat hier!
Pagina: 1