Toon posts:

[GBA]Warioland 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil komende week warioland 4 voor m'n GBA gaan kopen, maar nou wil ik graag van jullie weten: is ie de moeite (geld) waard?
ik vondt warioland 1 op de oude gb wel erg cool dus ik denk dat ik deze ook wel cool zal vinden.

wie van jullie hebben 'm al?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb hem ff in de winkel waar ik werk staan te spelen toen ie binnenkwam, hij is best wel gaav!
Ik heb alleen een stukje van het eerste level gespeeld, je leert daarin wat je allemaal kan, er zitten echtveel verschillende acties in! (stenen gooien, rammen, etc...).
Als ik een GBA zou hebben, zou ik deze denk ik wel halen...

Verwijderd

Ik heb net Warioland 4 en Advance Wars besteld vor 214 piek in totaal bij nlstore.nl. Krijg ze volgende week binnen

Verwijderd

Ik heb wario land 4 eergister gekregen.. nog niet zo hele veel gespeeld... want ik wil eerst castlevania uitspelen..
ben nu 96.2% dus ik ben er bijna aan toe :)

Maar toen ik het even bekeek viel me op hoe veel kleuren er zijn gebruikt.. het ziet er echt vet gaaf uit..
Een mario in de moderne tijd..

En lekker veel moves..Ik vond het in ieder geval de moeite waard om hem gratis te krijgen :P
En zag dat ie maar 99 piek was.. das dus al goedkoper dan de meeste games.. maar goed hij is ook van Nintendo zelf.

Ik had hem alleen gekocht als Breath of Fire er nog niet is :) want dat is de game om naar uit te kijken..

Verwijderd

Topicstarter
ok, thanx!

kopen dus.. :)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 18:54 schreef nemesis4 het volgende:
Ik heb net Warioland 4 en Advance Wars besteld vor 214 piek in totaal bij nlstore.nl. Krijg ze volgende week binnen
ga m volgende week halen voor 94.95 :)
maar advanced wars kwam toch niet uit in Europa?

Verwijderd

Jah, dat d8 ik ook, du ik een meiltje sturen naar die gasten en die zeiden dat ik ze allebei volgende week binnen zou krijgen. Misschien US versie?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 22:16 schreef Notorious het volgende:

[..]

ga m volgende week halen voor 94.95 :)
maar advanced wars kwam toch niet uit in Europa?
waar?..
Pagina: 1