Ik heb al een aardig collectie cd's
. En genummerd
. Maar ik had laatst iets gezien, (op tweakers). En dan kon je veel meer info invoeren. Heeft iemand die lijst misschien of zo
. Het was een Excel document
ik zou ook graag wel mail willen hebben dan.
ik ook ajb
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Verwijderd
je kan toch ook je lijst gewoon in ms acces maken kun je zoveel velden invoeren als je wilt, en sorteren op verschillende volgordes dus zoeken op verschillende velden, is wel makklijk hoor
ik nodig je uit om iets heel moois te maken (en te delen)Op zondag 18 november 2001 16:33 schreef jv777 het volgende:
je kan toch ook je lijst gewoon in ms acces maken kun je zoveel velden invoeren als je wilt, en sorteren op verschillende volgordes dus zoeken op verschillende velden, is wel makklijk hoor
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Anders mail je mij ook ff: thijs.niehof@hccnet.nl
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan je dat bestand dan ook mailen naar mij info@redheadwebdesign.nl ???Op zondag 18 november 2001 16:49 schreef jv777 het volgende:
dusse je wilt mijn lijst?
Wat danOp zondag 18 november 2001 16:45 schreef Bockelaar het volgende:
[..]
ik nodig je uit om iets heel moois te maken (en te delen)
Voor de rest iedereen bedankt
ach, stuur me der dan ook maar 1
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
Termin8or, heb jij die lijst in Excel gekregen van Frankenstijn ???
Zou je die alsjeblieft naar mij willen sturen, info@redheadwebdesign.nl ??? pleazzz
Zou je die alsjeblieft naar mij willen sturen, info@redheadwebdesign.nl ??? pleazzz
Verwijderd
als je toch aan het mailen bent gebruik dit email adres dan ook ff
BanDoge@gmx.com
alvast bedankt
alvast bedankt
Doe mij maar geen mailtje... Ik heb al zoveel CD's (en helaas niet genummerd) dan ik nu al niet terug kanvinden waar ik een bepaalde cd gelaten heb.
Ik gebruikte voorheen were-is-it, maar sinds ik de database bij een hd-crash ben kwijtgeraakt heb ik niet meer de tijd gevonden om al die cd's opnieuw één voor één te laten indexeren..
Het is verder wel een heel makkelijk programma.
Ik heb nu de echo-catalog software die bij mijn onstream tapedrive zat. Daarmee kun je al je cd's, zip's, tapes, floppy's, etc. browsen alsof de disk in de drive zit (maar dan als subfolder van de catalog drive) werkt zelfs onder M$ Word, DOS en zelfs filesearch van windows
. Pas als je een file benadert dan wordt je verzocht de juiste tape/disk/whatever te inserten.
deze proggies zijn wel niet echt de lijst die gezocht wordt, maar wel erg handig
Ik gebruikte voorheen were-is-it, maar sinds ik de database bij een hd-crash ben kwijtgeraakt heb ik niet meer de tijd gevonden om al die cd's opnieuw één voor één te laten indexeren..
Het is verder wel een heel makkelijk programma.
Ik heb nu de echo-catalog software die bij mijn onstream tapedrive zat. Daarmee kun je al je cd's, zip's, tapes, floppy's, etc. browsen alsof de disk in de drive zit (maar dan als subfolder van de catalog drive) werkt zelfs onder M$ Word, DOS en zelfs filesearch van windows
deze proggies zijn wel niet echt de lijst die gezocht wordt, maar wel erg handig
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
kan iemand die excel ook naar mij sturen
dan hoef ik geen database in access te maken voor mijn broertjes collectie
thnx
e-mail:t.lin1@chello.nl
thnx
e-mail:t.lin1@chello.nl
Verwijderd
***BELANGRIJK**
na de 5de personal message, lees 2 of 3 posts lagen waar je dat kan downloaden!!!!!
ik gebruik dit programmatje geschreven door een vriend (wel alleen voor films)
je kan films adden aan de hand van hun imdb nummer waarna hij alle andere gegevens ophaalt
na de 5de personal message, lees 2 of 3 posts lagen waar je dat kan downloaden!!!!!
je kan films adden aan de hand van hun imdb nummer waarna hij alle andere gegevens ophaalt
Verwijderd
dan moet je wel eerst aan dat nummer, komen, hoe doe je dat?Op zondag 18 november 2001 20:36 schreef Lasher het volgende:
[afbeelding]
En waar kan ik die ff downenOp zondag 18 november 2001 20:36 schreef Lasher het volgende:
[afbeelding]
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
http://thejoris.citeglobe.com/
1 opmerking, maak in het programma een neiuwe db op een pc met office2k of lager want vanaf office XP werkt het niet meer
edit: hij doet het wel op een pc met office xp voor de rest, alleen het maken moet dus op een office2k pc
1 opmerking, maak in het programma een neiuwe db op een pc met office2k of lager want vanaf office XP werkt het niet meer
edit: hij doet het wel op een pc met office xp voor de rest, alleen het maken moet dus op een office2k pc
Niet dat jullie dat gedoe ff online zetten... zo belasten jullie de mail servers 
Ik hoef trouwens geen mailtje... als ik zoiets nodig maak ik het liever zelf
Ik hoef trouwens geen mailtje... als ik zoiets nodig maak ik het liever zelf
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
* Just_a_Gamer is daar te lui voor
Verwijderd
tnx gaaf proggieOp zondag 18 november 2001 20:46 schreef Lasher het volgende:
bedankt voor het proggie
An eternity is very, very long, especially towards the end.
Je kan ook gewoon een Acecss DBase maken voor je cds
Kewl proggie van die joris! Ik ben gelijk bezig m'n dvd's aan het indexeren 
Kheb trouwens office xp erop staan, geen problemen met het programma verder hoor! 1 probleem alleen, als ie de film aan 't fetchen is van imdb, dan krijg ik een Error #21001: There was a error accessing the file. Als ik dan naar de film ga in het programma, heeft ie wel alle informatie opgehaald, behalve het plaatje zeg maar. Terwijl dat toch wel 't handigste is
Kheb trouwens office xp erop staan, geen problemen met het programma verder hoor! 1 probleem alleen, als ie de film aan 't fetchen is van imdb, dan krijg ik een Error #21001: There was a error accessing the file. Als ik dan naar de film ga in het programma, heeft ie wel alle informatie opgehaald, behalve het plaatje zeg maar. Terwijl dat toch wel 't handigste is
Ja inderdaad, het lijkt me ook wel een leuk programma, maar hij geeft steeds die foutmeldingen.
Thanks for tha stuff. Keep up the good work!!(oeps, verkeerde boardOp zondag 18 november 2001 20:46 schreef Lasher het volgende:
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Wow, echt cool proggie, thx vr de link, dit wordt een MUST-HAVE
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Ik heb eigenlijk ook wel belang bij die Acces DBase.....
Handig proggie, enkel jammer dat de seen en die cdnr functie niet werken, anders was het perfec
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Ik zou die ook wel willen hebben,
niet dat progje voor die films,
maar die voor al je cd's
niet dat progje voor die films,
maar die voor al je cd's
edit:
of wel---> mailen die hap
j.verbeek13@chello.nl
of wel---> mailen die hap
j.verbeek13@chello.nl
laat je het ons weten als ie er ook voor office xp is ? ik heb echt geen zin om office 2k te installeren, maar dit proggie ziet er echt goed uit.Op zondag 18 november 2001 20:46 schreef Lasher het volgende:
Mother, will they like this song?
Ik wil ook wel daarvoor op de hoogte gebracht worden. Ziet er erg strak uit, alleen jammer genoeg XP hierzo.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Pagina: 1