[PS2] Wipeot Fusion demo

Pagina: 1
Acties:

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik lees op het officiele forum van Wipeout Fusion dat er een demo te verkrijgen is in de VS, iemand die al hier gespot???
Misschien bij een of ander engels blad? Als je titel en prijs van zo'n blad voor me hebt, ben ik je eeuwig dankbaar! Ik zit nl al tijden op dit spel te wachten...

Verwijderd

Tering he... ik ga gelijk kijken in de kiosk voor dat blad. Als ik hem heb zeg ik wel welk blad het is.

• Ares
Graag, of misschien een site waar je dat ding kan bestellen???

(Het ironische is dat ik in een gamewinkel werk, en we daara een stuk of 250 demo's van WRC hebben liggen, maar GEEN WF... :( :()

• Ares
Ik heb hem! Het heeft me fl 27,- gekost maar ik heb hem!
Hij zit bij een Engels blad dat ze bij de Ako verkopen, de Baldurs Gate demo die e rook op staat heeft me over de streep getrokken hem toch maar mee te nemen (ondanks de prijs).

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-12-2025

Mathizsias

Drizzt

Op maandag 19 november 2001 19:41 schreef Ares het volgende:
Hij zit bij een Engels blad dat ze bij de Ako verkopen, de Baldurs Gate demo die e rook op staat heeft me over de streep getrokken hem toch maar mee te nemen (ondanks de prijs).
WElke Baldur's Gate ?!

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 19:41 schreef Ares het volgende:
De naam van het blad is misschien wel handiger, en hoe speelt Wipeout Fusion?

• Ares
Baldurs Gate: Dark Alliance, errug gaav! Heeft iets weg van Diablo II en uiteraard van BG! Wat ik gezien heb goeie (en prachtig uitziende) game!
Het zit bij Official Playstation 2 Magazine UK.
WF speelt behoorlijk anders dan deel 3, kmoet nu ffkes weg, zal nog wle meer posten

• Ares
Op de DVD die er bij staat staan btw 8 speelbare demo's: WF/BG:DA/Airblade/Dark Cloud/Silent Hill/Tarzan Freeride/WWF Smackdown...
Wipeout ziet er echt prachtig uit! (nog wel beetje AA problemen, maarja, tis een demo), BG speelt errug leuk, je moet het zelf maar checken, blad ligt bij de Ako voor 27,11...
Pagina: 1