Toon posts:

Welke Grafische Kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe computer aanschaffen en zit te denken aan een Geforce 2 64mb kaart. Maar er zijn er zoveel van diverse merken en zoveel achtervoegsels.

Wie kan wat suggesties geven

Gr 298

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 10:17
Ga voor de radeon 8500 :) :)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

dat kan ik... maar dit is geen opsomtopic want daar heb JIJ geen ZAK aan

Wat je beter kan doen is afvragen wat jij wilt... wat je wilt uitgeven en dan daar een afweging maken en die kaart kopen

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 15:20

wij

Vertel ff duidelijk je budget en wat je met die kaart wil doen. (2d 3d) En eigelijk staat deze topic verkeerd

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ga naar de pricewatch en zoek een kaart die bij je buget past. Ze maken tegenwoordig geen slechte videokaarten meer (uitzondering voor sis kaarten want die zijn :r )

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:01
Op zondag 18 november 2001 14:44 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
ga naar de pricewatch en zoek een kaart die bij je buget past. Ze maken tegenwoordig geen slechte videokaarten meer (uitzondering voor sis kaarten want die zijn :r )
Sis-kaarten zijn absoluut niet slecht, ze werken altijd en overal. Ze zijn alleen een beetje traag en hebben wat weinig geheugen.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ja en als je een computer nieuw koopt voor thuis moet je er dus eigenlijk va lles wat mee doen en gamen gaat dus erg moeilijk. Kweet niet of jij quake 3 met 20 fps wil spelen :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Ten eerste hoort dit in het VB forum, en ten tweede het beste advies : Search :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.