Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Dat is dus eigenlijk niet de bedoeling. Ik wil het liefst de instellingen hardwarematig doen.Op zondag 18 november 2001 14:54 schreef _LOSS_ het volgende:
Je kunt het in windows doen met softfsb.
Maar dan draait er weer iets op de achtergrond.
Verwijderd
Je moet niet veel verw8en van een overgeklokte PII 266, het is eigenlijk niets eens de moeite waard.
het is helemaal niet zeker dat je proc een gelocked Multiplier heeft, dus die kan je ook omhoog gooien, en je moet even uit zoeken of je FSB überhaupt wel hoger kan dan 66 Mhz. en idd zo ja hoe
ik zou ff sisoft sandra instaleren als ik jou was en wat gegevens verzamelen
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Verwijderd
Bij mijn weten zijn die Intel bordjes niet hardwarematig over te clocken, ik kan je wel vertellen dat de proc tot 350Mhz is over te klokken, mijn PII 233 heb ik overgeklokt zonder extra aanpassingen dan multiplyer van 2,5 naar 3,5 en fsb van 66 naar 100, dit alles zonder extra cooling en voltage aanpassingen met een chaintech bordje.....
Suc6
Suc6
De FSB kan omhoog maar volgens mij dus alleen softwarematig, ik kan in het BIOS namelijk geen optie vinden voor het FSB.Op zondag 18 november 2001 16:15 schreef jedel het volgende:
het is helemaal niet zeker dat je proc een gelocked Multiplier heeft, dus die kan je ook omhoog gooien, en je moet even uit zoeken of je FSB überhaupt wel hoger kan dan 66 Mhz. en idd zo ja hoe
Pagina: 1